Facebook Pixel

В роботі Temu виявили низку загроз для користувачів: чому маркетплейс може бути небезпечним

Автор
Фото: Pinterest

Фото: Pinterest

У 2022 році на світовому ринку e-commerce з’явився новий маркетплейс Temu. Це проєкт китайської компанії PDD Holdings, який за декілька років зумів стати лідером у своїй ніші, конкуруючи з такими гігантами, як Amazon та SHEIN. Проте, як розповідає видання ABiznes, уряди різних країн починають звертати увагу на Temu, адже вбачають у ньому небезпеку.

У червні 2023 року Конгрес США опублікував розслідування, в якому йдеться про «високий ризик» того, що Temu продає товари, виготовлені за допомогою примусової праці. А у жовтні 2024-го уряд Індонезії звернувся до Apple та Google з проханням заблокувати застосунок Temu. Це аргументують тим, що маркетплейс демпінгує ринок та шкодить роботі місцевого бізнесу.

Згодом Apple заявила, що Temu порушувала правила конфіденційності компанії. Крім того, враховуючи попередні новини щодо материнської компанії PDD Holdings, існує загроза захисту персональних даних користувачів. Річ у тім, що у 2023 році CNN провело розслідування, згідно з яким у застосунках виробництва Pinduoduo виявили шкідливе програмне забезпечення, яке має доступ до особистих даних користувачів без їхньої згоди.

Попри існуючі загрози, маркетплейс продовжує зростати та примножувати прибутки. Йому це вдається завдяки інструментам «агресивного маркетингу» та зниженню цін.

Відомо, що вартість товарів на Temu може бути набагато нижчою завдяки прямій співпраці з виробниками та лазівкам в законодавстві різних країн. Так, у США компанія користується правилом de minimis. Йдеться про безмитне ввезення товарів вартістю до $800 у США. Temu відправляє сотні посилок окремо, а ціна кожної з них не перевищує $800.


Довідка: Маркетплейс Temu — це продукт компанії PDD Holdings, якій також належить Pinduoduo (застосунок для групових та індивідуальних покупок). Її заснував китайський бізнесмен-мільярдер Колін Хуан.


Подякувати 🎉