«Моршинська», «Нова Пошта» та Rozetka: топ-100 найдорожчих українських брендів

Топ-100 українських брендів 2020: хто коштує найбільше. Фото: УНІАН

Найдорожчим українським брендом у 2020 році стала «Моршинська». Загалом до рейтингу найдорожчих брендів додалося 11 нових компаній, серед яких «Шустов», «Київхліб» та Inkerman, свідчать дані рейтингу «Топ-100 українських брендів» видання InVenture.

Водночас із рейтингу вибули бренди: «Прайм», «Перша приватна броварня», «Аптека доброго дня».

До топ-10 найдорожчих брендів увійшли:

  • «Моршинська»;
  • «Нова Пошта»;
  • Rozetka;
  • Roshen;
  • АТБ;
  • Приватбанк;
  • Sandora;
  • «Хортиця»;
  • «Хлібний Дар»;
  • «Наша Ряба».

Найвищі місця у рейтингу займають бренди, які асоціюються з продуктами харчування, переробкою молока та виробництвом алкоголю, пива та безалкогольних напоїв. Далі йдуть ритейлери, фармвиробництво, паливо та енергетика, госптовари.

Найменше місць у рейтингу мають:

Топ-100 найдорожчих українських брендів. Фото: InVenture

Максимальне зростання за 2020 рік показав бренд «Стожар», він зріс на 165%. Соняшникова олія від «Кернел» просунулася на 23 позиції вгору. Також серед лідерів зростання — морепродукти «Водний світ», компанія перемістилася на 21 позицію, а шоколад Millenium — на 19.

Водночас лідерами з падіння стали «Велика Кишеня» та «Еко маркет» — падіння склало 16 та 11 пунктів. А «Епіцентр» навпаки зріс.

Читати на The Page