На поличках українських супермаркетів є чимало товарів, які вироблені на замовлення торгових мереж. Вони продаються під власними торговими марками (ВТМ), які за кордоном зазвичай називають Private Lable. Ви добре орієнтуєтеся в них і вмієте скористатися вигідними пропозиціями ритейлерів, чи взагалі не звертали увагу на існування таких товарів?
У межах спецпроєкту «Власні торгові марки в ритейлі» пропонує в цікавому тесті знайти відповідність між торговими мережами та їх ВТМ. Оскільки навіть у межах однієї мережі магазинів можуть пропонувати десятки ВТМ, для цього тесту
відібрав тільки основні лінії ВТМ, які охоплюють переважно продовольчі товари в різних категоріях і налічують десятки позицій.
Завдяки цьому тесту ви дізнаєтеся про нові ВТМ і свої споживацькі звички, а на основі ваших відповідей визначить найбільш впізнавані ВТМ в українському ритейлі.
Вирушаймо за покупками!


