Компанія IZEA, яка з'єднує рекламодавців з інфлюенсерамі (людьми, які використовують свою присутність у соціальних мережах, щоб отримати з цього вигоду), опублікувала дослідження про вартість публікацій у Facebook, YouTube, Instagram і Twitter. Про це повідомив Business Insider.
IZEA вивчила рекламні ставки блогерів — від мікроінфлюенсерів до зірок соцмереж — і визначила середню ціну на спонсорську публікацію. Крім цього, в компанії порівняли поточні ціни з показниками 2014 року. Ось що в результаті вийшло:
- інтеграція в YouTube — $6700 ($420);
- фото в Instagram — $1643 ($134);
- запис в Facebook — $395 ($8 в 2014);
- запис в Twitter — $422 ($29);
- запис в блозі — $1442 ($407).
YouTube виявився самим прибутковим майданчиком для блогерів. Інфлюенсері інтегрують згадку брендів в ролики, зазвичай тривалість цих вставок конкретно позначена, наприклад, 30 або 60 секунд.
В цілому ж ринок рекламних послуг блогерів може досягти $15 млрд у 2022 році.

Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також