У Чернівцях з’явився аналог «Києва Цифрового»: що вміє застосунок SmartCity

В Чернівцях з’явився аналог «Києва Цифрового»: що вміє застосунок SmartCity

Сервіс для комунальних платежів та онлайн-еквайрингу Portmone запускає у Чернівцях новий інноваційний продукт — SmartCity. Це мобільний застосунок, що об’єднує всі головні міські сервіси в одному інтерфейсі — від рахунків за «комуналку» до звернень у ЦНАП і спілкування з владою. Мета — зробити міське життя комфортним, прозорим і зручним.

Днями Portmone (офіційний технологічний оператор платіжних послуг, зареєстрований НБУ) та Чернівецька міська рада підписали Меморандум про співпрацю у сфері цифровізації.

Що таке SmartCity

SmartCity — це «місто в смартфоні», що відкриває доступ до десятків сервісів:

  • оплата комунальних послуг, інтернету, освіти;
  • карта укриттів, графіки відключення світла, важливі контакти;
  • карта туристичних місць і подій;
  • транспортні сервіси: квитки, паркінг, евакуація, штрафи;
  • цифрова «картка містянина» з бонусами та пільгами;
  • онлайн-запис до ЦНАП, участь у петиціях і голосуваннях;
  • сповіщення про тривоги, оновлення, дорожні обмеження.

Для кого створений SmartCity

SmartCity однаково зручний як для мешканців, так і для бізнесу та міської влади.

Для жителів — це зручний спосіб бути на зв’язку з містом, вирішувати побутові питання онлайн, отримувати держпослуги без черг.

Для бізнесу — канал залучення клієнтів (заклади харчування, паркінги, події), зворотний зв’язок, інтеграція з сервісами.

Для комунальних підприємств — це цифрова платформа для ефективної взаємодії з громадянами.

Що передбачає співпраця з Чернівцями

У межах підписаного Меморандуму Portmone та Чернівецька міська рада спільно працюватимуть над:

  • впровадженням безготівкових оплат у міських сервісах;
  • розширенням телекомунікаційної інфраструктури;
  • підвищенням фінансової грамотності населення;
  • обміном даними для аналітики;
  • захистом прав споживачів платіжних послуг.

Читати на The Page