Кількість скарг бізнес-омбудсмену у 2021 році збільшилася на 26% — до 2 182. У 2020-му їх було 1 737. Про це бізнес-омбудсмен Роман Ващук розповів в інтерв'ю агентству «Інтерфакс-Україна».
Як зазначив бізнес-омбудсмен, традиційно найбільша кількість скарг минулого року надійшла з податкових питань – 62% загальної кількості. Ще 14% скарг припадають на дії правоохоронних органів, державних регуляторів – 6%, місцевого самоврядування – 4%, митниці – 3%.
«Збільшення скарг, можливо, частково відображає те, наскільки гравці ринку знають про нас і готові звертатися до нас», – наголосив Ващук.
Щодо тих, хто скаржиться, то 23% з них – це підприємства оптової торгівлі. Ще 17% скарг надійшло від підприємств – представників сільського господарства та гірничодобувної промисловості, 11% – від виробничих компаній, а також по 9% – від фізичних осіб-підприємців (ФОП) і підприємств у сфері будівництва та нерухомості.
За його словами, 74% тих, хто скаржиться, – це малі підприємства, тоді як на великий бізнес торік припадало відповідно 26% скарг.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також