Мережа супермаркетів «Сільпо» змінила назву часнику в усіх своїх магазинах. Відтепер він називається «Часничок сім'ї Бутових» – на честь Анастасії та Максима Бутових, які знайшли одне одного на сайті гастрономічних знайомств та одружилися.
У лютому 2022 року «Сільпо» вперше запустила сайт знайомств, на якому користувачі отримують потенційну пару за спільними вподобаннями в їжі. Анастасія з Житомира зареєструвалася на сайті та написала Максиму 14 лютого 2022 року. На сайті знайомств їх обʼєднав «пекельний часничок».
Невдовзі після знайомства Насті та Максима в Україні почалася повномасштабна війна. Дівчина тоді жила у Житомирі, а хлопець у Луцьку, тож вони спілкувалися онлайн. Вперше їм вдалося побачитися через пів року — у червні 2022-го.
Максим регулярно приїжджав до дівчини в Житомир, а у грудні освідчився їй. Після того пара оселилася разом у рідному місті Насті, а на початку 2023 року відсвяткувала весілля. У липні у подружжя народилася донька, яку назвали Софією.
Настя поділилася з мережею супермаркетів «Сільпо» зворушливою історією створення своєї сімʼї в Instagram.
«Я постійно жартувала: якщо ми одружимося, напишу і розкажу про це організаторам проєкту. Зрештою ми одружилися, у нас народилася Софійка, і Максим час від часу нагадував про мою обіцянку розповісти нашу історію, — говорить Настя Бутова. — Як на мене, це дуже класний показник для сайту знайомств: нам вдалося побудувати стосунки, які переросли в сімʼю. Можливо, це надихне інших не боятися знайомитися, робити перший крок, щоб зустріти свою половинку».
Раніше повідомляв, що мережа супермаркетів «Сільпо» до Дня всіх закоханих запустила власний застосунок для знайомств з новими запитаннями про їжу та любовними передбаченнями. де можна буде знайти пару за спільними смаковими вподобаннями.