Мережа супермаркетів «Сільпо» змінила назву часнику в усіх своїх магазинах. Відтепер він називається «Часничок сім'ї Бутових» – на честь Анастасії та Максима Бутових, які знайшли одне одного на сайті гастрономічних знайомств та одружилися.
У лютому 2022 року «Сільпо» вперше запустила сайт знайомств, на якому користувачі отримують потенційну пару за спільними вподобаннями в їжі. Анастасія з Житомира зареєструвалася на сайті та написала Максиму 14 лютого 2022 року. На сайті знайомств їх обʼєднав «пекельний часничок».
Невдовзі після знайомства Насті та Максима в Україні почалася повномасштабна війна. Дівчина тоді жила у Житомирі, а хлопець у Луцьку, тож вони спілкувалися онлайн. Вперше їм вдалося побачитися через пів року — у червні 2022-го.

Максим регулярно приїжджав до дівчини в Житомир, а у грудні освідчився їй. Після того пара оселилася разом у рідному місті Насті, а на початку 2023 року відсвяткувала весілля. У липні у подружжя народилася донька, яку назвали Софією.
Настя поділилася з мережею супермаркетів «Сільпо» зворушливою історією створення своєї сімʼї в Instagram.
«Я постійно жартувала: якщо ми одружимося, напишу і розкажу про це організаторам проєкту. Зрештою ми одружилися, у нас народилася Софійка, і Максим час від часу нагадував про мою обіцянку розповісти нашу історію, — говорить Настя Бутова. — Як на мене, це дуже класний показник для сайту знайомств: нам вдалося побудувати стосунки, які переросли в сімʼю. Можливо, це надихне інших не боятися знайомитися, робити перший крок, щоб зустріти свою половинку».
Раніше повідомляв, що мережа супермаркетів «Сільпо» до Дня всіх закоханих запустила власний застосунок для знайомств з новими запитаннями про їжу та любовними передбаченнями. де можна буде знайти пару за спільними смаковими вподобаннями.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також