Facebook Pixel

Що замовляли українці в Glovo у 2023. Борщ посів четверте місце

Що замовляли українці в Glovo у 2023

Що замовляли українці в Glovo у 2023

21 грудня 2023 року. Компанія Glovo проаналізувала замовлення користувачів сервісу за 2022-2023 роки та ділиться ключовими інсайтами про споживчі звички користувачів застосунку. Цього року українці зробили на 73% більше замовлень з ресторанів, супермаркетів та непродовольчих магазинів, ніж торік. До найулюбленіших кухонь увійшла українська, а у топі популярних страв борщ посів четверте місце.

Наразі Glovo працює у 37 містах України, розвиває власні даркстори та хмарні кухні. Компанія постійно розширює зону доставки та асортимент у застосунку, щоб українці могли замовити будь-що в межах міста.

У 2023 році кількість партнерів, які співпрацюють з Glovo, зросла на 29%. При цьому малий та середній бізнес становить 68% від усіх партнерів.

Рекорди 2023 року

  • Найзавантаженішим днем у застосунку Glovo стала неділя 17 грудня, саме тоді користувачі зробили найбільшу кількість замовлень.
  • Найактивніший кур’єр доставив 11 280 замовлень за цей рік.
  • Найбільшим фаном Glovo став користувач, який зробив 1267 замовлень на понад 96 тисяч гривень.
  • Найщедрішими на чайові кур’єрам були користувачі у Вишгороді.
  • Найдорожчим було замовлення китайської їжі на суму майже 20 тисяч гривень.
  • Найбільша кількість позицій була в замовленні з супермаркету VARUS — 184 товари.

Замовлення з ресторанів: не бургером єдиним

2023 року кількість замовлень з ресторанів зросла на 70% у порівнянні з попереднім роком.

Українці мають різноманітні кулінарні вподобання, при цьому найулюбленішими кухнями є:

  • американська;
  • італійська;
  • азійська;
  • українська;
  • східноєвропейська.

Серед страв найбільшою популярністю у користувачів Glovo користуються:

  • бургер;
  • піца;
  • кебаб;
  • борщ;
  • суші.

Крім того, кількість замовлень національної кухні зросла цього року на 40%. Найпопулярнішими стравами української кухні серед користувачів є:

  • борщ;
  • млинці;
  • вареники;
  • солянка;
  • котлета по-київськи;
  • сирники.

Найчастіше національні страви замовляють у Києві, Івано-Франківську та Дніпрі. Зазвичай їх вибирають на обід з 11:00 до 14:00.

Якщо поглянути на нові популярні категорії страв, то можна побачити, що цього року користувачі Glovo замовили на 62% більше страв з морепродуктами, ніж торік. Найчастіше такі делікатеси замовляють у п’ятницю близько 19:00. Особливий попит мають юшка, ризотто або спагеті з морепродуктами.

Підвищився попит і на випічку — на 44% зросла кількість замовлень, які містять хлібні та кондитерські вироби, серед яких найбільш популярними є круасани, сирники та пончики.

Помітною зміною у поведінці споживачів при замовленні їжі онлайн стало зростання популярності формату pick-up, або самовивіз. Цього року кількість замовлень з ресторанів у форматі «Заберу сам» збільшилася на 25% у порівнянні з 2022 роком.

Замовлення з супермаркетів: неділя — час замовити продукти

Користувачі Glovo все частіше замовляють продукти — кількість замовлень із супермаркетів у застосунку збільшилася на 84%. Якщо ж говорити про даркстори Glovo Express, то замовлень з них стало більше на 98%. Цього року Glovo розширив мережу власних дарксторів — наразі є 12 Glovo Express у Києві, Львові, Одесі, Харкові, Дніпрі та новий у Вінниці.

Водночас кількість користувачів Glovo, які вибирають доставку продуктів додому, зросла на 52%. Найчастіше закуповуються продуктами у застосунку в неділю о 18:00, а найпопулярніші товари — мінеральна вода, банани, пиво, картопля, яйця та куряче філе.

Дедалі частіше українці додають солодощі до своїх продуктових кошиків — цього року ми бачимо, що кількість таких замовлень зросла майже втричі. Пік онлайн-покупок солодощів в Україні припадає на неділю, близько 16:00. . До речі, найбільше шоколаду, цукерок, десертів та інших солодощів замовили 8 березня.

Замовлення з непродуктових магазинів: Glovo везе тобі все!

У 2023 році кількість замовлень із непродовольчих магазинів зросла у застосунку на 91% у порівнянні з минулим роком.

Кількість замовлень із зоомагазинів зросла аж в 11 разів та у 9 разів зросла кількість користувачів, які замовляють зоотовари. Найпопулярнішими товарами в цій категорії є корм для тварин, наповнювач для котячого туалету та пелюшки для цуценят.

Ще одна категорія, яка суттєво зросла у 2023 році, — це електротовари. Замовлення цих товарів зросли на 170%, а найчастіше замовляли батарейки та USB-кабелі.

Цього року користувачі Glovo також виявили підвищений інтерес до косметики, про що свідчить зростання замовлень цієї категорії на 124%. Найпопулярнішими товарами стали патчі під очі та коректори для брів.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉