Рекламна активність у Білорусі на тлі протестів впала майже до нуля

Рекламодавці скасовують свої проєкти або переносять їх. Фото: s13

Через складну ситуацію в країні рекламодавці або скасовують свої проєкти, або переносять їх на невизначений строк. Багато компаній (ритейлери, банки, мобільні оператори та інші) вже зупинили рекламу на всіх телеканалах, на державних зокрема. Це зробили великі міжнародні рекламодавці Danone, Nestle та інші, повідомило галузеве білоруське видання Marketing.by.

«Багато хто запитує: що буде далі? Але ніхто не знає. Все залежить від загальної ситуації в країні. Можуть бути різні сценарії, і їх може бути багато. Наскільки я розумію, для багатьох компаній цей захід носить тимчасовий характер», — вважає керівник найбільшого в країні рекламного агентства Vondel\Hepta Олександр Василевич.

Провайдер телекомунікаційних та контент-послуг A1 знизив рекламну активність ще на початку серпня.

«Мінімізували інформаційні розсилки і digital-активності, не провадиться медіапланування виходів в ефірі загальнонаціональних та регіональних телеканалів, не проводяться нові кампанії зовнішньої реклами, крім довгострокових, договори за якими було укладено раніше», — пояснив начальник відділу корпоративних комунікацій компанії Микола Бредель.

«Ми розуміємо, що ЗМІ в цей непростий час необхідна підтримка. Розміщення реклами — один із способів цю підтримку надати. Тому наші заплановані рекламні кампанії і спецпроєкти не відміняються, а переносяться», — додав він.

Контекст. У понеділок 17 серпня чинний президент Олександр Лукашенко прилетів на вертольоті на Мінський завод колісних тягачів (МЗКТ). Це один із заводів, де робітники ще з п'ятниці страйкують проти результатів виборів у Білорусі. Пізніше Лукашенко відвідав і Мінський тракторний завод (МТЗ). Раніше частина працівників МТЗ та інших підприємств, які оголосили страйк, залишили робочі місця і пішли колоною до МЗКТ, куди прилетів Лукашенко. Біля прохідної за територією заводу вони скандували «Лукашенка в автозак!» і «Йди!».

Читати на The Page