Фото: unsplash
Міжнародна пивоварна корпорація Anheuser-Busch InBev, яка виробляє пиво під брендами Bud, Corona, Stella Artois, Hoegaarden та іншими, з січня по квітень 2020 року очікує найзначніше впродовж останнього десятиліття падіння прибутку через епідемію коронавірусу.
Як зазначається у пресрелізі AB InBev, показник EBITDA у першому кварталі 2020 року впаде на 10%.
Крім цього, виручка компанії за останні два місяці вже впала на $285 млн, а прибуток у Китаї — на $170 млн.
Прибуток, виручка та продажі AB InBev у світі в четвертому кварталі 2019-го
- Чистий прибуток компанії з жовтня по грудень минулого року склав $114 млн, хоча за цей самий період 2018-го – $456 млн. Згідно з прогнозами аналітиків, яких опитував FactSet, у четвертому кварталі AB InBev повинна була заробити $2,8 млрд.
- Виручка AB InBev склала $13,3 млрд (за аналогічний період роком раніше було $13,8 млрд). Аналітики прогнозували $13,7 млрд.
- Показник EBITDA без урахування разових факторів склав $5,3 млрд (роком раніше було понад $6 млрд). Згідно з прогнозами аналітиків, мало бути $5,7 млрд.
- Обсяг реалізованої продукції в органічному вираженні зріс на 1,6% — з 140,2 млн гектолітрів до 142 млн гектолітрів.
- Щодо продажів, то в Північній Америці вони впали на 2,5%, в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні — на понад 5%. У регіоні, який об'єднує Європу, Близький Схід і Африку, зросли на 3,4%. У Південній Америці зростання в органічному вираженні склало 3,4%.
Варто також відзначити, що акції AB InBev в Брюсселі дешевшають майже на 5%. За два місяці 2020-го її капіталізація зменшилась на 19%, — до 121,3 млрд євро.
Anheuser-Busch InBev — найбільший у світі виробник пива з часткою на світовому ринку у розмірі 28%. Компанію заснували у 2008 році шляхом злиття бельгійсько-бразильської компанії InBev та американської Anheuser-Busch завдяки викупу акцій останньої на суму $52 млрд.
Корпорація випускає продукцію під брендами Bud, Stella Artois, Corona, Castle, beck's, Leffe і Hoegaarden, а також під 500 місцевими торговими марками. За підсумками 2017 року компанія реалізувала 60 млрд літрів пива.