Два найбільших оператори нафтових танкерів, включаючи контрольований державою саудівський Bahri, заявили, що призупиняють рух своїх суден Ормузькою протокою, що з'єднує Перську затоку з Індійським океаном. Про це повідомила WSJ.
Таке рішення було ухвалено на тлі ракетних ударів Ірану по військових об'єктах Сполучених Штатів в Іраку, нанесених вночі 8 вересня.
Вартість добового фрахту нафтових танкерів класу VLCC (супертанкерів тоннажністю від 160 до 320 тис. т) підскочила до $130 тис. Bahri має 30 танкерів VLCC.

Ормузькою протокою щодня здійснюється близько 20% усіх світових поставок нафти. Цією протокою користуються такі конкуруючі постачальники нафти, як Саудівська Аравія, Іран, ОАЕ, Кувейт та Ірак. У найвужчому місці ширина протоки ледь сягає 50 кілометрів, а два коридори з глибиною, достатньою для проходження великих танкерів, – не більше 3 кілометрів завширшки кожен. Над протокою можна легко встановити контроль, тому конфліктуючі країни в регіоні регулярно погрожують використовувати цю транспортну артерію для досягнення своїх цілей.

Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також