Найбільший банк країни – Приватбанк – оновив свій мобільний застосунок «Приват24». Тепер ним можуть користуватися і фізособи-підприємці (ФОП). Для цього потрібно лише оновитися до останньої версії програми. з'ясувало, які функції для бізнесу вже «перекочували» до оновленого «Приват24», а які – тільки в розробці.
Як розповів виданню керівник напрямку МСБ Приватбанку Сергій Клюєв, зараз підприємцям доступні «рахунки», «виписки» та «реквізити». Наприкінці червня — початку липня у застосунку з'являться «платежі». А наприкінці липня — початку серпня у новому «Приват24» з'явиться управління для бухгалтерів та інші сервіси.
«Проєкт тривалий. На 100% усі сервіси зможемо перевести явно не у 2020 році, а у 2021-му», — додав він.
Кому доступний новий «Приват24»
Послуга доступна для ФОПів, у яких вже є активний розрахунковий рахунок у Приватбанку. Якщо клієнт юрособа, то програма запропонує йому перейти з «Приват24» до акаунту «Приват24 для бізнесу» без додаткових авторизацій і повторного введення даних.

Якщо клієнт не є ФОПом або юридичною особою – додаткове меню в «Приват24» відсутнє.
Як знайти меню «Бізнес» у «Приват24»
Вхід до сервісу «Бізнес» здійснюється як через сторінку Home, так і через вкладку «Сервіс» (iOS). Для Android-смартфонів клієнт може знайти меню у «Сервіс», а за бажанням можна додати на сторінку Home.

- Стартове меню. Після входу клієнта доступними стануть: найменування свого ФОПа, кількість рахунків, рахунок у скороченому вигляді, баланс за рахунком, валюта рахунку. Також клієнт може гортати свої рахунки на кшталт карток фізосіб.

- Меню «Платежі», «Депозити», «Обмін валют» і «Електронний документообіг». Вони є вбудованими і після натискання переводять до мобільного застосунку «Приват24 Бізнес» відповідно до найменування.

- Гаманець. Після натискання на кількість рахунків клієнт потрапить до свого «гаманця», де зможе переглянути всі свої рахунки у вигляді списку, а також баланси за цими рахунками і валюту кожного з них.

- Меню «Реквізити». Клієнт потрапляє сюди після натискання відповідної іконки на стартовій сторінці, а також з меню «Виписка». Тут доступні: найменування ФОПа, ЗКПО, номер рахунку та банк. Також є можливість поділитися реквізитами за допомогою месенджерів.

- Меню «Виписка». Після натискання на картку рахунку клієнт потрапляє до меню «Виписка».

Тут є можливість відфільтрувати перегляд: «усі», «вхідні» та «вихідні» платежі.
