Нова пошта створює департамент ефективності за аналогією з DOGE
Нова пошта запланувала створення департаменту ефективності за аналогією з американським DOGE. Про це повідомив співвласник Нової пошти Володимир Поперешнюк.
«Прямо зараз я, як власник Нової пошти, маю серйозний виклик щодо майбутнього нашої компанії. Справа в тому, що ми виросли. Ми перетворилися на величезну компанію з майже 30 000 працівників, з чималим управлінським та адміністративним апаратом», — наголошує Поперешнюк.
Він підкреслив, що Новій пошті довелося адаптуватися до нових масштабів після того, як вона виросла до величезної компанії. Тому для того, щоб зберегти здатність до інновацій і розвитку, необхідно провести серйозні реформи.
«Одна з ідей — створити департамент ефективності компанії, аналог DOGE. Але комерційна компанія — це не уряд, де можна звільняти кожного чиновника і буде тільки краще. У бізнесах зазвичай потрібні всі працівники, і виявити тих, кого можна звільнити без втрат для компанії, дуже складно», — зазначив співвласник Нової пошти.
Поперешнюк зауважив, що завдання компанії — не скорочувати витрати, а розширювати бізнес, виходити на нові ринки та впроваджувати інновації.
Співвласник підкреслив, що важливо зберегти мотивацію команди та інтерес до розвитку компанії. Тому буде проведено аудит діяльності неопераційних працівників, а також поділ на дві категорії: ті, хто підтримує компанію, і ті, хто її розвиває.
Основною метою є знайти та прибрати зайві або шкідливі процеси, що заважають розвитку компанії. Це має допомогти Новій пошті стати ще більш ефективною та інноваційною компанією.
Нагадаємо, що днями Нова пошта запустила другу сонячну електростанцію у Києві потужністю 700 кВт. Панелі займають площу 3000 м², а вартість проєкту склала 13,5 млн грн.