Facebook Pixel

Емексес Дент: нова безкоштовна CRM-система для стоматологій

Автор
Фото надане партнером

Фото надане партнером

Кожен власник стоматології знає, що надійна та зручна CRM-система — гарантія ефективної та безперебійної роботи клініки. Тому зараз ми вас познайомимо з Емексес Дент — програмою, яка містить всі інструменти для того, щоб управління клінікою було легким, займало мало часу і збільшувало ваш дохід.

Програма не потребує встановлення, працює онлайн та доступна з будь-якого пристрою, як керівнику, так і персоналу клініки. Розібратися в ній не важко, тому що всі функції інтуїтивно зрозумілі і ретельно продумані для вашої зручності.

Кожен новий користувач отримує персонального менеджера, який допоможе впровадити CRM-систему і завжди буде на зв'язку. Також на сайті є відеоінструкції, за допомогою яких ви зможете навчити співробітників.

Але що найприємніше, всі функції Емексес Дент доступні абсолютно безкоштовно! Після реєстрації на рахунок нараховується сума, якої вистачить на цілий рік використання. Якщо ж ви захочете розширити бізнес і додати нові кабінети, це буде коштувати всього $4,99 на місяць.

Емексес Дент буде ідеальним варіантом як для тих, хто тільки шукає відповідну програму для старту роботи клініки або давно хотів перейти більш сучасну CRM-систему. У програмі передбачене зручне перенесення бази клієнтів в один клік, що гарантує збереження всіх даних і дозволяє відразу ж почати користуватися системою без втрати інформації.

Ключові переваги та можливості Emexes Dent

Інструменти для керівника клініки

З Emexes Dent власник клініки може керувати роботою стоматології в режимі онлайн, переглядати статистику та звіти, а також стежити за всіма діями в системі.

  • Архів усіх дій. Керівник клініки може відстежувати будь-які зміни, внесені до CRM, у тому числі пов'язані з розкладом, прийомами та фінансовими розрахунками. В архіві вказано дію, а також ім'я людини, яка її справила, тож відстежити підозрілу активність тепер ще простіше.
  • Автоматичне складання звітів. Emexes Dent аналізує інформацію про співробітників, послуги, клієнтів, зміну балансу та формує звітність, яка дозволить власнику швидко оцінити результати роботи клініки. Завдяки цьому ви завжди будете знати, які процедури приносять більший дохід і хто зі співробітників працює більш ефективно.
  • Призначення індивідуальних рівнів доступу кожного співробітника. Розподіліть зони відповідальності так, як вам зручно, не перевантажуючи персонал зайвими кнопками та функціями. Це скоротить час навчання і виключить ймовірність помилок.
  • Для підвищення прибутковості клініки та розширення клієнтської бази реалізовано розділ «Партнери». Ви можете співпрацювати з іншими клініками, щоб вони направляли вам пацієнтів для додаткових досліджень.

Для кожного партнера створюється свій особистий кабінет, в якому вказано спосіб оплати його послуг та відсоток винагороди.

Автоматизація всіх процесів

Ви можете делегувати CRM-системі рутинні завдання, які зазвичай займають багато часу. Програма для керування стоматологією Emexes Dent візьме на себе:

  • Автоматичне складання графіка роботи всіх лікарів. Для цього досить разово ввести дані, а програма надалі сама формуватиме розклад для всіх спеціалістів. Крім того, вона не допустить, щоб один лікар працював у двох змінах одночасно або пацієнт був записаний одразу до двох лікарів.

Якщо необхідно внести винятки, наприклад, запланувати додатковий вихідний, вказати роботу у позаурочний час або поставити заміну — це робиться лише за кілька кліків і не ламає основний розклад.

  • Автоматичне списання матеріалів із складу. Заздалегідь вказавши стандартну кількість матеріалів для виконання кожної процедури, вам більше не доведеться щодня витрачати час на заповнення цієї звітності. Програма сама підставляє потрібні значення та списує розхідники зі складу. Якщо лікар використовував більше чи менше матеріалів — значення завжди можна змінити, витративши на це пару секунд.

Також Emexes Dent нагадає вам про необхідність здійснити закупівлю матеріалів, як тільки залишок на складі досягне заданого мінімуму.

У системі передбачені два варіанти ведення складського обліку. Перший формат має на увазі наявність одного складу з якого списується продукція з усіх кабінетів. Другий формат дозволяє створити основний склад, на який проводитиметься прийом матеріалів та їх розподіл по складах-кабінетах. Вибирайте варіант, який найкраще відповідає вашим потребам.

  • Створення автоматичних нагадувань про пацієнтів — вкрай корисна функція для адміністрації клініки. Припустимо, лікар зазначає, що пацієнту показаний повторний прийом через пів року. Це чималий термін — людина може забути про візит або просто загубитися в часі. Якщо ж заздалегідь внести цю інформацію в систему, адміністратор вчасно отримає повідомлення про те, що необхідно передзвонити клієнтові та запропонувати записатися до лікаря. Так ви показуєте турботу про пацієнтів, а також не втрачаєте свій потенційний заробіток.

Також у CRM-систему вже вбудовано автоматичні SMS-розсилки, так що вам не доведеться займатися пошуком та налаштуванням сторонніх сервісів, і ви можете відразу використовувати цю функцію.

  • Автоматичний підрахунок відпрацьованого годинника. В особистому профілі співробітника відзначаються всі завершені прийоми, що дозволяє швидко та легко прорахувати його заробіток. Тут ви можете вказати, на яких умовах він працює: на ставці або на відсотку.


Фото надане партнером

Фото надане партнером

  • У системі управління клінікою реалізована можливість реєстрації заробітних плат співробітників з автоматичним підрахунком кількості зароблених ними коштів і відпрацьованих годин. За допомогою цієї функції ви можете легко підрахувати суму виплати фахівця, а також нарахувати йому премію. Крім того, керівнику клініки доступна повна звітність за заробітними платами з графіками та архівами дій.
  • У системі реалізована можливість додавання шаблонів усіх важливих документів для подальшого швидкого заповнення. За потреби ви можете роздрукувати будь-який документ, протокол, акт або чек всього за кілька секунд.
Фото надане партнером

Фото надане партнером

Інструменти для роботи лікаря

Головне завдання лікаря — надавати допомогу пацієнтам, а не заповнювати папери. З автоматизованою системою управління стоматологією набагато легше виконувати свої обов'язки, не гаючи часу на ручне ведення документації.

  • Автоматичне заповнення картки. Протоколи лікування не змінюються від пацієнта до пацієнта, тому немає сенсу писати їх щодня з нуля. Якщо заздалегідь внести до бази шаблони для типових процедур, лікарю залишається лише вибрати потрібний варіант лише за кілька кліків.
  • Наочне відображення стану щелепи пацієнта дозволяє швидко відзначити місця, які потребують лікування, і навіть області, у яких проводилися маніпуляції. Для того, щоб оцінити зручність цієї функції, навіть не потрібно реєструватися в системі. На сайті Emexes Dent є демонстраційний варіант, щоб ви самі переконалися в тому, наскільки продумана дана формула.
Фото надане партнером

Фото надане партнером

  • Завантаження файлів та зображень у картку пацієнта. Картка пацієнта — це інтерактивний документ, в який можна не тільки вносити інформацію про лікування, але й додавати файли та зображення. Візьмемо типову ситуацію: клієнт прийшов до вас долікуватися з іншої клініки та приніс історію хвороби та результати аналізів. Вписувати все це вручну занадто довго, а ось відсканувати і додати до «Інших файлів» — справа декількох хвилин. За потреби кожен файл можна доповнити нотатками, щоб у них було зручно орієнтуватися.


Фото надане партнером

Фото надане партнером

  • Історія лікування в одному файлі. Буває й зворотна ситуація: клієнти не тільки до нас приходять, а й ідуть, наприклад, через переїзд до іншого міста. Ви можете легко сформувати всю інформацію про лікування в один файл і відправити пацієнту на електронну пошту, скинути на флешку або роздрукувати і віддати особисто. Процедура займає трохи часу, але демонструє турботу і ваш першокласний сервіс.

Emexes Dent — найкраще рішення для вашої стоматології

Говорити про всі функції Emexes Dent можна годинами, але оскільки програма створена не для того, щоб забирати ваш час, у статті ми виділили топові інструменти.

  • Автоматизація рутинних завдань дозволить співробітникам зосередитися на наданні якісної допомоги пацієнтам, а це сприятиме покращенню вашої репутації та іміджу.
  • Систематичні нагадування, SMS-розсилка, гнучка система оплати — все це створює відчуття турботи та професіоналізму, формує довіру клієнтів та зміцнює їхню лояльність. Ваша клініка точно виділиться серед конкурентів своїм індивідуальним підходом.
  • Використання Emexes Dent безпосередньо впливає на фінансові показники. Регулярний перегляд звітності допоможе виявити найприбутковіші процедури та оптимізувати решту послуг, щоб збільшити дохід клініки.

І все це доступно в Emexes Dent абсолютно безкоштовно, тому не роздумуйте: починайте впроваджувати CRM-систему вже сьогодні, щоби вивести свій бізнес на новий рівень!

Подякувати 🎉

Матеріали, розміщені в рубриці «Новини компаній», є прес-релізами. Редакція не несе відповідальності за зміст розміщених в цій рубриці матеріалів.