Facebook Pixel

The New York Times купив стартап Audm для перетворення великих текстів на підкасти

Видавничий дім The New York Times (NYT) хоче перетворити свої великі матеріали на аудіофайли. Для цього видавництво вирішило придбати стартап Audm, який саме є застосунком, що дозволяє перетворити текст на голос.

Відмінністю Audm від інших подібних сервісів є те, що стартап використовує для озвучки професійні голоси замість автоматичної технології. Це робить процес прослуховування набагато приємнішим, наприклад як підкастів, пише TechCrunch.

Звичайно, Audm й до цього працював з The New York Times, але на більш обмежених умовах. Наразі у видавництва є лише кілька історій 2019 року, що доступні у застосунку.

Згідно з даними видавництва, Audm продовжить випускати щотижня історії не тільки від NYT, а й від інших видавництв.

Наразі застосунок дозволяє підписатися на сервіс майже за $9 на місяць або $60 на рік. Компанія поки не уточнювала, в якому форматі відбуватиметься робота, можливо, Audm буде інтегровано у застосунок NYT.

Контекст. Стартап Audm було засновано 2014 року Раяном Вегнером та Кристіаном Брінком. Audm працював з низкою великих видань: Esquire, Harper’s Bazaar, The New York Review of Books, ProPublica, London Review of Books, The Atlantic, Outside, BuzzFeed News, Vanity Fair, The New Yorker, New York, Rolling Stone та Texas Monthly.

Онлайн-кінотеатр Megogo 3 грудня запустив платформу Megogo Audio з 650 аудіокнигами і сотнею випусків підкастів. Цей розділ доступний в існуючому застосунку відеосервісу, а також в iOS.

Подякувати 🎉