Видавничий дім The New York Times (NYT) хоче перетворити свої великі матеріали на аудіофайли. Для цього видавництво вирішило придбати стартап Audm, який саме є застосунком, що дозволяє перетворити текст на голос.
Відмінністю Audm від інших подібних сервісів є те, що стартап використовує для озвучки професійні голоси замість автоматичної технології. Це робить процес прослуховування набагато приємнішим, наприклад як підкастів, пише TechCrunch.
Звичайно, Audm й до цього працював з The New York Times, але на більш обмежених умовах. Наразі у видавництва є лише кілька історій 2019 року, що доступні у застосунку.

Згідно з даними видавництва, Audm продовжить випускати щотижня історії не тільки від NYT, а й від інших видавництв.
Наразі застосунок дозволяє підписатися на сервіс майже за $9 на місяць або $60 на рік. Компанія поки не уточнювала, в якому форматі відбуватиметься робота, можливо, Audm буде інтегровано у застосунок NYT.
Контекст. Стартап Audm було засновано 2014 року Раяном Вегнером та Кристіаном Брінком. Audm працював з низкою великих видань: Esquire, Harper’s Bazaar, The New York Review of Books, ProPublica, London Review of Books, The Atlantic, Outside, BuzzFeed News, Vanity Fair, The New Yorker, New York, Rolling Stone та Texas Monthly.
Онлайн-кінотеатр Megogo 3 грудня запустив платформу Megogo Audio з 650 аудіокнигами і сотнею випусків підкастів. Цей розділ доступний в існуючому застосунку відеосервісу, а також в iOS.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також