У 2019 році стрімінговий сервіс Netflix витратив на контент $15,3 млрд, а в 2020 році витрати збільшаться до $17 млрд. Такий прогноз зробила компанія BMO Capital Markets, повідомило видання Variety.
Очікується, що витрати Netflix на контент в 2028 році перевищать $26 млрд.
Основна частина коштів в 2020 році буде спрямована на виробництво власного контенту. У Netflix є багаторічний контракт з Nickelodeon на створення анімаційних фільмів, угода з авторами «Гри престолів», трирічна угода з південнокорейським медійним конгломератом CJ ENM Studio Dragon, договір з корейським виробником JTBC Content Hub.
Для порівняння: Disney в 2020 році витратить $1 млрд на Disney Plus. WarnerMedia інвестує в $2 млрд у HBO Max, а Comcast / NBC Universal витратить $2 млрд на дворічні потреби сервісу Peacock, який вийде в липні.
«Ми як і раніше вважаємо, що розмови про «смертельні потокові війни» є брехнею, і в глобальному потоковому мовленні буде кілька переможців», – вважає Ден Салмон з BMO Capital Markets. Аналітик продовжує підтримувати рейтинги «купувати» для акцій Netflix, Amazon і Disney.
Нагадаємо, на український ринок Netflix вийшов у січні 2016 року, оголосивши про запуск свого сервісу в 130 нових країнах. Зараз сервіс доступний майже у всіх країнах світу.
Контекст
Акції Netflix з кінця 2009 року зросли на 4082% в індексі S&P 500, залишивши далеко позаду найближчого конкурента Walt Disney.
Netflix вперше орендував кінотеатр для своїх фільмів. Свої кінотеатри йому потрібні для двох цілей: залучення іменитих режисерів та отримання престижних кінопремій.
З 1 листопада в Україні і ще в 106 країнах почав працювати стрімінговий сервіс Apple TV+ з власними шоу і серіалами.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також