Маржинальність торговців моторним пальним зараз перебуває на мінімальному рівні упродовж останніх кількох років і становить 2-4 грн за літр пального в залежності від його виду та з урахуванням витрат на утримання АЗС.
«Маржа трейдерів у середньому на газі — 2 грн/л, бензині — 3 грн/л, ДП — 4 грн/л. Це брудна маржа, включно з витратами на експлуатацію АЗС. Ці витрати у всіх різні, як, власне, і маржа», — повідомив директор «Консалтингової групи А-95» Сергій Куюн.
Водночас ціна нафти з мінімальних значень наприкінці квітня зросла більш ніж удвічі. Але торговці моторним пальним в Україні почали піднімати ціни тільки з початку липня.
Так, з 21 квітня, коли в Європі було зафіксовано мінімум цін на нафту ($13,2 за барель), сировина подорожчала до $43,5, або утричі. Дизельне пальне 27 квітня коштувало $159 за тонну, сьогодні — $373, або у 2,3 раза більше.

«Упродовж двох місяців ціни стримувалися дешевими запасами нафтопродуктів, рясно закуплених гравцями ринку. Згідно з нашими оцінками, сьогодні в країні сформовано рекордні запаси дизельного пального – 350-400 тис. тонн, а також бензину 150-180 тис. тонн», — зазначив Куюн.
Вичерпання запасів і більш дорога закупівля призведе до того, що до кінця липня ціни продовжать зростати. Потенціал зростання – до 1 грн за літр.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також