Про це заявив заступник міністра інфраструктури з питань європейської інтерграціі Віктор Довгань в інтерв’ю агентству «Інтерфакс-Україна».
Він проілюстрував цю ідею на прикладі Подільсько-Воскресенського моста в Києві, який будується вже 15 років.
«Візьмемо американську модель: даємо це приватному підряднику (Володимиру Кличку це неодноразово пропонувалося). Підрядник зводить прозоре фінансування, ми його погоджуємо, підписуємо, і далі він просто бере плату за проїзд…», — сказав заступник міністра.
Схожої позиції міністерство дотримується і щодо платних доріг. За словами Довганя, їх потрібно будувати вже найближчим часом, і починати варто зі столичної кільцевої дороги та Одеської траси.
За оцінками чиновника, для будівництва доріг в Україні до 2030 року необхідно 50 млрд євро. З цієї суми 15 млрд євро повинен дати приватний сектор.