Про це заявив заступник міністра інфраструктури з питань європейської інтерграціі Віктор Довгань в інтерв’ю агентству «Інтерфакс-Україна».
Він проілюстрував цю ідею на прикладі Подільсько-Воскресенського моста в Києві, який будується вже 15 років.
«Візьмемо американську модель: даємо це приватному підряднику (Володимиру Кличку це неодноразово пропонувалося). Підрядник зводить прозоре фінансування, ми його погоджуємо, підписуємо, і далі він просто бере плату за проїзд…», — сказав заступник міністра.

Схожої позиції міністерство дотримується і щодо платних доріг. За словами Довганя, їх потрібно будувати вже найближчим часом, і починати варто зі столичної кільцевої дороги та Одеської траси.
За оцінками чиновника, для будівництва доріг в Україні до 2030 року необхідно 50 млрд євро. З цієї суми 15 млрд євро повинен дати приватний сектор.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Практичний кейс трьох українських компаній, які працевлаштовують людей з інвалідністю
Угода про надра між Україною та США: перші юридичні висновки та потенційні наслідки