Чистий прибуток мережі готелів Marriott у четвертому кварталі минулого року впав на 12%, до $279 млн, тим часом як у четвертому кварталі 2018-го чистий прибуток мережі склав $317 млн. Компанія очікує, що її прибуток від роялті також скоротиться на $25 млн на місяць через епідемію коронавірусу.
Згідно з пресрелізом Marriott, чистий прибуток від франшиз у четвертому кварталі минулого року зріс на 7% — з $896 млн до $957 млн.
У першому кварталі цього року компанія очікує на валовий дохід від зборів у діапазоні від $940 млн до $950 млн, а чистий прибуток на рівні від $1,47 до $1,50 на акцію (минулого кварталу прибуток склав $0,85 на акцію). Даний прогноз не враховує впливу коронавірусу.
Фінансовий директор компанії Ліні Оберг зауважив, що 89 готелів Marriott у Китаї зараз не проводять бронювання. Загалом у мережі в Азійсько-Тихоокеанському регіоні 800 готелів.
За його словами, хоча за межами Азії й відбувається скасування ділових заходів, компанії все ще важко прогнозувати вплив епідемії на свій бізнес.
Контекст. 2020 року заявлено про відкриття Sheraton Olympiyskiy в Києві по вул. Велика Васильківська, 55 на 208 номерів від Marriott International.
Минулого року найбільша в світі готельна мережа Marriott International Inc. вирішила відмовитися від використання одноразових шампунів, кондиціонерів та гелів для душу в межах боротьби з пластиковими відходами. Їх замінять засобами у великих пляшках або настінними дозаторами.
Marriott управляє понад 7 тис. готелів у 131 країні світу під 30 брендами. В них проживає понад 1 млн осіб на добу. Найвідоміші мережі компанії — Ritz Carlton, Bulgari, Courtyard, Residence Inn, Marriott, St. Regis, Le Meridien, Sheraton, Four Points.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також