Facebook Pixel

Коронавірус вдарить по прибутку Marriott у першому кварталі

Чистий прибуток мережі готелів Marriott у четвертому кварталі минулого року впав на 12%, до $279 млн, тим часом як у четвертому кварталі 2018-го чистий прибуток мережі склав $317 млн. Компанія очікує, що її прибуток від роялті також скоротиться на $25 млн на місяць через епідемію коронавірусу.

Згідно з пресрелізом Marriott, чистий прибуток від франшиз у четвертому кварталі минулого року зріс на 7% — з $896 млн до $957 млн.

У першому кварталі цього року компанія очікує на валовий дохід від зборів у діапазоні від $940 млн до $950 млн, а чистий прибуток на рівні від $1,47 до $1,50 на акцію (минулого кварталу прибуток склав $0,85 на акцію). Даний прогноз не враховує впливу коронавірусу.

Telegram Logo

Фінансовий директор компанії Ліні Оберг зауважив, що 89 готелів Marriott у Китаї зараз не проводять бронювання. Загалом у мережі в Азійсько-Тихоокеанському регіоні 800 готелів.

За його словами, хоча за межами Азії й відбувається скасування ділових заходів, компанії все ще важко прогнозувати вплив епідемії на свій бізнес.

Контекст. 2020 року заявлено про відкриття Sheraton Olympiyskiy в Києві по вул. Велика Васильківська, 55 на 208 номерів від Marriott International.

Минулого року найбільша в світі готельна мережа Marriott International Inc. вирішила відмовитися від використання одноразових шампунів, кондиціонерів та гелів для душу в межах боротьби з пластиковими відходами. Їх замінять засобами у великих пляшках або настінними дозаторами.


Marriott управляє понад 7 тис. готелів у 131 країні світу під 30 брендами. В них проживає понад 1 млн осіб на добу. Найвідоміші мережі компанії — Ritz Carlton, Bulgari, Courtyard, Residence Inn, Marriott, St. Regis, Le Meridien, Sheraton, Four Points.

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Всі новини