Facebook Pixel

Після запуску Reels користувачі стали проводити в Instagram на 24% більше часу

Після запуску Reels користувачі стали проводити у Instagram на 24% більше часу

Після запуску Reels користувачі стали проводити у Instagram на 24% більше часу

Meta поділилася оновленою інформацією про свої платформи у звіті про прибутки та збитки за перший квартал 2023 року. Марк Цукерберг повідмив, що час, проведений в Instagram, зріс більш як на 24% відтоді, як компанія запустила на платформі Reels. Він упевнений, що це завдяки рекомендаціям контенту на основі штучного інтелекту. Такий алгоритм свого часу спричинив успіх TikTok.

Quote«Наша робота зі штучним інтелектом також покращує монетизацію. Ефективність монетизації Reels щоквартально зросла на понад 30% в Instagram і на понад 40% у Facebook. За останні шість місяців щоденний дохід від торгових кампаній Advantage+ зріс у 7 разів», — зазначив засновник Meta.

Згідно зі звітом, значно зросла й кількість репостів Reels на день. За останні пів року цей показник збільшився вдвічі. Це ще одне підтвердження того, що аудиторії подобається відеоконтент і є сенс використовувати його для просування.

Quote«Ми дуже задоволені результатами Reels щодо збільшення залученості платформи», — сказала фінансовий директор Meta Сьюзан Лі.

Проте для Meta цінність Rеels ще не доведена економічно. Наразі відео перетягують на себе увагу користувачів і загальний час, проведений у соцмережі, збільшується. Але прибутковими для компанії Reels стане, найімовірніше, ближче до кінця 2024 року.

Quote«Reels швидко розвивається як у Facebook, так і в Instagram. Reels також дедалі стає все більш соціальним: люди щодня публікують у Reels понад 2 млрд разів, подвоївшись за останні шість місяців. Reels також підвищує загальну взаємодію із застосунками, і ми вважаємо, що також отримуємо частку в короткому відео», — розповів Цукерберг.
Подякувати 🎉