Facebook Pixel

Збільшення імпорту Китаєм не врятує нафтову галузь — Financial Times

Імпорт нафти для заповнення нафтосховищ у Китаї протягом березня зріс на 4,5%, як порівняти з минулорічним показником. Загальна кількість імпортованої нафти склала 41,1 млн тонн, або майже 9,7 млн барелів на добу. Загалом у першому кварталі цього року, порівнюючи з минулим роком, обсяг закупівлі нафти зріс на 5% — до 127,1 млн тонн.

Однак, згідно з оцінками експертів, збільшення імпорту нафти з боку Китаю не зможе підняти попит та прибрати надлишок нафти на світовому ринку. Перспектива глобальної рецесії суттєво тисне на ціни на нафтовому ринку, передає Financial Times.

У лютому використання нафтопродуктів у авто- та авіагалузі у Китаї впало нижче за 10 млн барелів на добу. Згідно з оцінками компанії Rystad, у квітні споживання нафти зросте до 12 барелів на добу. Однак аналітики все ще вважають, що навіть відновлення попиту у Китаї не зможе нівелювати просідання ринку через падіння обсягів використання нафти у США та Європі.

Контекст. Рішення країн-експортерів нафти у рамках ОПЕК+ про скорочення видобутку на 9,7 млн барелів на добу буде недостатньо для зростання цін на нафту. Так вважають аналітики банку Goldman Sachs.

Згідно з їхніми прогнозами, найближчими тижнями ціни падатимуть, оскільки через зниження попиту, викликаного пандемією коронавірусу та пов'язаних з нею обмежень, нафтосховища заповнюються занадто швидко.

Подякувати 🎉