Facebook Pixel

Найбільший індійський перевізник російської нафти із червня втратить сертифікати на 21 танкер

Страхова компанія Lloyd's Register повідомила індійську Gatik Ship Management, головного перевізника російської нафти до Індії, що відкличе сертифікати на 21 судно до 3 червня 2023 року. Про це пише Reuters у п’ятницю, 26 травня.

Quote«Lloyd's Register прагне сприяти дотриманню правил санкцій щодо торгівлі російською нафтою. Якщо це підтверджено доказами, ми знімаємо класи та послуги з будь-яких суден, які, на думку відповідних органів влади, порушують міжнародні санкції», – заявила компанія в офіційному листі.

Британська страхова Lloyd's Register забезпечує перевірку морехідності – сертифікати, без яких морські перевізники не можуть отримати страховку та дозвіл на вхід у порти.

Американський страхувальник American Club відкликав страховки для Gatik із квітня. Навіть російська страхова «Інгосстрах» заявила Reuters, що не подовжила договори страхування з Gatik.

Ембарго на імпорт російської нафти та цінова стеля в $60 за барель у ЄС означають, що західні судновласники та страховики не мають права обробляти вантажі навіть до країн поза ЄС, якщо ціна на нафту вище обмежень.

У квітні 2023 року спотові ціни на російську нафту піднялися вище за $60 за барель. Деякі морські страхові компанії вже висловили своє хвилювання, що правило цінової стелі може бути порушено, адже страховики не можуть самостійно відстежувати вартість вантажів.

Раніше Gatik була змушена перевести 36 своїх кораблів під інші прапори (реєстрацію), після того як міжнародний реєстр суден карибської держави Сент-Кітс і Невіс відкликав у них свій прапор.

Проте росіяни та їхні партнери знаходять нові прапори для реєстрації танкерів, нові, менш вибагливі реєстри та страховиків. Так, 11 суден Gatik, які втратять гарантію Lloyd's, мають сертифікати IRClass – Індійського реєстру судноплавства. Загалом в IRClass сертифіковано 28 кораблів флоту Gatik.

Gatik із початку 2023 року став найбільшим перевізником російської нафти до Індії – компанія має понад 40 танкерів. Вартість цього флоту — приблизно $1,39 млрд.

За перші чотири місяці 2023 року танкерами Gatik Індія імпортувала 2,76 млн тонн російської нафти, або 10% загального російського імпорту.

Подякувати 🎉