Попри введені санкції проти суден під російським прапором із Росії щодня морем вивозиться 4,5 млн барелів нафти на суму майже $509 млн, повідомила 8 травня німецька газета Die Welt із посиланням на судноплавний регістр Lloyd's List.
Експорт сирої нафти з Росії морем зберігся на довоєнному рівні насамперед через недотримання санкцій із боку Греції, пише газета: «У той час як багато європейських і американських дилерів, нафтові та судноплавні компанії припинили всі контакти з операторами російського флоту, грецькі судновласники й далі розширюють свій бізнес у Росії».
«Ми скромні таксисти, які просто їдуть туди, куди нас посилають», — говорять зазвичай грецькі судновласники.
За даними Lloyd's, у квітні з російських нафтових портів Приморська, Новоросійська, Усть-Луги та Санкт-Петербурга вийшли 190 танкерів, із них 76 йшли під грецьким прапором. «Отже, Греція збільшила свою частку в транспортуванні російської нафти втричі проти попереднього року», – пише Die Welt.
Наприклад, наприкінці квітня грецький танкер Nissos Rhenia завантажив на борт російську нафту в порту Роттердама і вирушив до Сінгапура. Дедалі більше танкерів прямують до Індії, Китаю та Південної Кореї.
Зазначимо, що в проєкті шостого пакета санкцій Євросоюзу проти РФ йдеться, що весь імпорт нафти з Росії має бути припинено через шість місяців, незалежно від того, чи доправляється сировина трубопроводом чи танкерами.
Греція виступає проти цього заходу, посилаючись на важливість танкерного бізнесу для себе. Вона стверджує, що в разі вжиття заходів ЄС танкерні послуги РФ нададуть азійські судновласники. Але в Афінах «забувають» про те, що Греція із 716 нафтовими танкерами управляє більшим флотом, ніж Китай, Японія, Корея та Сінгапур разом узяті.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!