Google вперше розкрила рекламну виручку YouTube у фінзвітності холдингу Alphabet за четвертий квартал 2019 року. Платформа принесла $5 млрд доходу за квартал та понад $15 млрд за минулий рік, пише The Verge.
Річний дохід сервісу склав приблизно 10% всього доходу компанії. Ці цифри роблять рекламний бізнес YouTube майже у п’ять разів більше, ніж у Facebook, та у понад шість разів більше, ніж увесь Twitch, що належить Amazon.
У звітності зазначається, що сервіс має 20 млн підписників Premium (без реклами на YouTube) та Music Premium, а також 2 млн користувачів його платного телебачення. Виручка від них, як зазначається, не входить до загальної YouTube, а вноситься до категорії «інше», як і дані про продажі смартфонів Pixel і «розумних колонок» Google Home, що минулого кварталу склали $5,3 млрд.
Загалом у четвертому кварталі виручка Alphabet становила $46 млрд, що на 17% більше, ніж 2018 року. За даними компанії, її прибутки — майже $10,7 млрд. Пошуковий бізнес Google залишається найбільшим джерелом доходу холдингу, заробивши за квартал $27,2 млрд. Хмарний бізнес Google за квартал отримав $2,6 млрд.
Видання зазначає, що показники Google перевершили сподівання Уолл-стріт стосовно прибутків, але не дотягнули за доходами. Це могло стати однією з причин, чому компанія вперше за 15 років розкрила доходи YouTube і Google Cloud. Аби заспокоїти інвесторів, Google нагадала, що її бізнес залежить не тільки від «пошуковика», а й від швидкозростаючих окремих компаній, таких як YouTube і Google Cloud.
Контекст. У жовтні 2006 року Google купив популярний відеосервіс YouTube за $1,65 млрд.