Facebook Pixel

Дитячий одяг онлайн купують у п’ять разів частіше за товари для тварин

Дитячий одяг онлайн купують в п’ять разів частіше за товари для тварин

Дитячий одяг онлайн купують в п’ять разів частіше за товари для тварин

Протягом 2024 року українці витратили на онлайн-покупки 239 млрд гривень, що на 25% більше, ніж у 2023 році. За даними OLX, попит на вживані речі продовжує зростати, особливо в категорії дитячого одягу, яка лідирує за кількістю доставок.

У 2024 році через «OLX Доставку» було здійснено понад 12 млн угод, що на 17,5% менше, ніж у 2023 році (14 млн). Водночас зростає кількість користувачів, які шукають економні рішення.

Найпопулярніші категорії покупок на OLX у 2024 році:

  • Дитячий світ (одяг) – 1,064 млн доставок, середня вартість 230 грн.
  • Хобі, відпочинок і спорт – 806 тис. доставок, середня вартість 302 грн.
  • Електроніка – 482 тис. доставок, середня вартість 2918 грн.
  • Мода і стиль – 233 тис. доставок, середня вартість 1500 грн.
  • Тварини – 213 тис. доставок, середня вартість 350 грн.

Дослідження eCommerce від Promodo показує, що кількість покупок у категорії «Одяг та взуття» у другому півріччі 2024 року зросла на 21%, але середній чек знизився на 13% у гривнях та 18% у доларах. Це свідчить про зростання попиту на бюджетні покупки.

OLX залишається одним з основних українських онлайн-майданчиків, де користувачі можуть не тільки купувати, а й продавати товари різних категорій. Відгуки підтверджують активність користувачів:

  • Електроніка – 52,6 млн відгуків, що відповідає рівню 2023 року.
  • Мода і стиль – 45,9 млн відгуків, що на 3,3% більше, ніж у 2023 році.

Попри загальне зростання витрат на онлайн-шопінг, змінюються споживчі пріоритети. Українці все більше економлять, вибираючи доступні варіанти. Найбільшим попитом користується дитячий одяг, а також техніка та товари для хобі й відпочинку.

Подякувати 🎉