Facebook Pixel

Клерк в Citigroup ледь не відправив $6 млрд не туди, бо помилився клітинкою в таблиці

Клерк в Citigroup ледь не відправив $6 млрд не туди, бо помилився клітинкою в таблиці

Клерк в Citigroup ледь не відправив $6 млрд не туди, бо помилився клітинкою в таблиці

Citigroup Inc. ледь не перевів близько $6 млрд на рахунок випадкового клієнта після того, як співробітник, який здійснював переказ, скопіював і вставив номер рахунку в поле для цифри в доларах. Про це пише Bloomberg.

За словами людей, знайомих з цією справою, ця помилка в управлінні капіталом Citigroup збільшила заплановану суму більш ніж у тисячу разів і була виявлена наступного робочого дня. Це сталося у квітні, того ж місяця, коли інший підрозділ банку випадково зарахував $81 трлн іншому клієнту.

За словами людей, які просили не називати їхніх імен, щоб не розголошувати приватну інформацію, помилка підрозділу з управління активами була доведена до відома регуляторів, а в офісі Citigroup викликала явне розчарування Енді Сіга, який обійняв посаду керівника цього підрозділу кількома місяцями раніше.

Керівники були в розпалі дискусій з вищим керівництвом та регуляторними органами про те, як виправити те, що сталося, коли до них дійшла звістка про набагато більшу помилку, яка принесла деяким менеджерам певне гірко-солодке полегшення.

За словами деяких з них, фірма створила загальнокорпоративний інструмент, який допомагає перевіряти великі аномальні платежі і перекази.

Quote«Ми оперативно виявили і виправили цю помилку введення, яка не мала жодного впливу на банк або нашого клієнта. Крім того, ми запровадили посилені превентивні заходи, які відповідають постійним зусиллям Citi, спрямованим на усунення ручних процесів та автоматизацію контролю», — повідомив у своїй заяві Citigroup.

Ці інциденти підкреслюють постійну боротьбу Citigroup за покращення ризиків та контролю після того, як банк зазнав штрафних санкцій та обмежень з боку регулятора через недосконалість своїх систем. У січні головна виконавча директорка Джейн Фрейзер знизила ключовий показник прибутковості, частково через те, що банку потрібно було витратити більше грошей на свою «трансформацію» — план, який має на меті перебудувати операції і заспокоїти наглядові органи.

За словами деяких з них, ця помилка викликала у керівників фінансових установ спогади про сумнозвісний інцидент з Revlon Inc. у 2020 році, коли банк випадково переказав понад $900 млн кредиторам косметичної компанії. Фірма повернула ці гроші більш ніж через два роки в результаті тривалого судового процесу.

Проте в цьому випадку — як і у випадку з кредитом на $81 трлн, про який минулого тижня вперше повідомила Financial Times, — помилка була пов'язана зі спробою переказу коштів між внутрішніми рахунками, що зменшило ризик для банку.

У цьому випадку помилка була виявлена приблизно через 90 хвилин, за даними FT, і була настільки великою — у порівнянні з загальними активами фірми — що кошти не могли піти.

Подякувати 🎉