Фото: Vgorode
Розробники проєкту Генплану столиці вирішили відмовитися від будівництва транспортних розв'язок на різних рівнях у центральній частині міста. В рамках Малої кільцевої дороги (проспект Валерія Лобановського, вулиця Олени Теліги тощо) передбачається звести їх тільки на продовженні Залізничного шосе.
Також виняток становитимуть розв'язка на площі Героїв Великої Вітчизняної війни і Предмістна правобережна розв'язка на Подільському мостовому переході.
У проєкті Генплану акцентовано увагу на розвитку громадського транспорту, зокрема швидкісного вневуличного. Передбачається, що з часом саме громадський транспорт відіграватиме провідну роль у перевезенні пасажирів.
Будівництво багаторівневих транспортних розв'язок заплановано:
- на Харківській площі;
- на перетині вулиці Бориспільської з Харківською трасою;
- на проспекті Романа Шухевича;
- на вул. Братиславській;
- на вул. Оноре де Бальзака;
- на Дарницькій площі;
- на вул. Привокзальній;
- біля станції метро «Чернігівська»;
- на проспекті Академіка Палладіна;
- на Великій окружній дорозі;
- на площі Валерія Марченка.
Додатково. Сервіс Skyscraperpage.com опублікував рейтинг міст світу за кількістю висотних будівель. Так, Київ посів восьме місце серед усіх міст і перше — серед європейських.
Київ зайняв 98-е місце в рейтингу найбільш «розумних» міст світу, опустившись за рік на шість позицій,