Антимонопольний комітет України (АМКУ) заявив про посилення моніторингу ринку палива у зв'язку з можливим зменшенням обсягів постачань з Білорусі.
У комітеті відзначили, що частка бензинів і дизельного палива, які ввозяться в Україну з Білорусі, є «надзвичайно важливою для забезпечення у повному обсязі попиту споживачів на паливо».
АМКУ застеріг учасників ринків від здійснення антиконкурентних дій: створення штучного дефіциту, необґрунтоване підвищення оптових і роздрібних цін, створення бар'єрів у доступі до інфраструктури морських портів з перевалки нафтопродуктів.

Контекст. За сім місяців 2020 року частка білоруських НПЗ в постачанні бензинів становила 47% (596 тис. т), дизельного палива — 25,8% (1,066 млн т). Найбільш вагомим є участь Білорусі в постачанні бітуму — 52% (233 тис. Т).
У концерні «Белнафтахім» повідомляли, що
працівники низки підприємств проводять мирні акції в знак протесту проти підсумків президентських виборів, не висуваючи економічних вимог.
Генеральний директор «БНК-Україна» Олександр Коваленко заявив, що білоруські НПЗ працюють у стабільному режимі та дотримуються графіків відвантаження нафтопродуктів. Він зазначив, що співробітники НПЗ не зацікавлені в дестабілізації ситуації.
Організатори нинішніх страйків у Білорусі плутають поняття «страйк» і «масовий захід», заявила Генпрокуратура країни. Там наголошують, що «спроби страйків у країні набувають політизованого забарвлення», і посилаються на Трудовий кодекс країни. У ньому зазначається, що працівники мають право на страйк для розв'язання колективного трудового спору, захисту своїх економічних і соціальних прав, а також за умови, що інші способи не привели до розв'язання конфлікту. Недотримання визначених у кодексі процедур «може бути підставою для визнання судом страйку незаконним», а його учасники можуть бути притягнуті «до дисциплінарної та іншої відповідальності».