Facebook Pixel
IT
PR

П'ять причин, з яких Apple посилює свої позиції

Фото надане партнером

Фото надане партнером

Ось уже більше десяти років багато хто намагається відповісти на питання, в чому причина популярності «яблучної» техніки, яка дозволяє їй не тільки утримувати свої позиції на ринку, а й посилювати вплив. Здавалося б, відповідь проста — це найбільш якісна техніка, яка випереджає свій час. Але ж і ціна гаджетів Apple досить значна. Ми розібралися в цьому питанні, виділивши п'ять основних причин популярності бренду.

Секрет успіху Apple

Якби існував універсальний рецепт успіху, то конкуренція більшості брендів була б безглуздою. Однак виробникам Apple, здається, вдалося вивести свою формулу:

  • прогрес понад усе;
  • дизайн;
  • секретність виробництва;
  • харизматичний лідер;
  • релігія.
Telegram Logo
eppla-2.jpg

ерші айфони вражали технічними нововведеннями. Прогрес все ще є головною метою виробників Apple. Він віддячує попитом на яблучні гаджети. Ви можете купити Айфон 11 б/в, використовуючи онлайн-сервіс OLX, і бути впевненими в тому, що він збереже продуктивність навіть через пару років, чого не можна сказати про гаджети інших виробників.

Мова не тільки про зовнішній вигляд техніки Apple, але і про «внутрішній» дизайн. Пристрої зі знаменитим відкушеним яблуком можна впізнати з десятків аналогів, які створюються за образом і подобою iPhone, MacBook, iPod та іншої техніки.

Надсекретність — одна з ключових умов роботи в Apple. Саме вона створює ореол причетності до чогось особливого, змушуючи власників яблучних пристроїв щорічно купувати новинки компанії.

eppla-3.jpg

Три перерахованих вище пункти не мали б ніякого значення без особистості Стіва Джобса, який не просто вгадував потреби ринку, а й максимально точно доносив їх розробникам гаджетів. Додайте сюди харизму та зовнішню скромність Стіва, та отримаєте четверту умову світового панування Apple.

Так, iPhone та інші яблучні винаходи стали справжньою релігією. Люди по всьому світу з нетерпінням чекають презентації новинок, місяцями обговорюючи зміни тієї чи іншої лінійки. Створення аури привілейованості — одна з основних причин успіху компанії.


Висновок

Багато брендів володіють одним або кількома вищепереліченими умовами успіху. Але тільки комбінація всіх п'яти дає необхідну хімію, яка дозволяє Apple займати провідні позиції упродовж багатьох років.

Коментарі

Всі новини