Facebook Pixel
IT
IT

Анти-Instagram: нова соцмережа Poparazzi дає змогу друзям викладати фото один одного без фільтрів

На ринку застосунків з'явився новий гравець — Poparazzi. Новий сервіс швидко опинився на першому місці в App Store й отримав десятки тисяч користувачів. Ба більше, уже через чотири дні після запуску Poparazzi залучив $20 млн інвестицій, а оцінка проєкту сягнула $135 млн.

Основною ідеєю проєкту є створення платформи на кшталт Instagram, однак фото можуть викладати лише друзі користувачів, а не вони самі. Крім того, у застосунку немає можливості обробляти фото, передає AIN.

Проєкт створила компанія TTYL, яка базується в Лос-Анджелесі, її засновниками є брати Алекс і Остін Ма. Компанія вже має декілька успішних проєктів. Раніше брати Ма запустили аудіосоцмережу, яка отримала $2 млн інвестицій.

Однак з усіх проєктів компанії популярність отримав лише Poparazzi. Застосунок запустили в лютому 2021 року.

Після бета-тестувань, у яких узяли участь 10 тис. користувачів, платформу активно рекламували в TikTok. Завдяки цьому на момент виходу застосунку у вільний доступ кількість заявок на завантаження перевищила 500 тис. Це дало змогу застосунку вже першого дня після анонсу посісти перше місце в App Store.

Як працює Poparazzi

Наразі Poparazzi доступний лише для iOS. Крім неможливості обробляти фото, застосунок також не має лайків і коментарів, єдиний спосіб відреагувати на фото — емодзі. Також неможливо зробити фото на фронтальну камеру й немає хештегів. Очікується, що такий підхід може зробити соцмережу спокійнішою.

Застосунок також просить у користувача доступ до його контактів — завдяки цьому сервіс знатиме про друзів, які можуть публікувати фото. Крім того, Poparazzi може пропонувати встановити застосунок тим, хто ще не користується ним, але кого відмітили друзі на фото.

За бажанням профіль також можна закрити, а ті фото, які не подобаються, прибрати зі своєї стрічки.

Поки що немає інформації про монетизацію застосунку та плани щодо подальшого розвитку.

Однак не всі вірять в успіх такого проєкту. У Variety, наприклад, вважають, що навіть у рамках цього проєкту користувачі знайдуть можливість зробити ідеальну стрічку, як в Instagram. Крім того, можна завантажувати вже оброблені фото чи просити друзів завантажувати лише ті, які подобаються.

Крім того, поки що зарано говорити про органічний трафік у застосунку, адже його довгий час просували через TikTok.

Подякувати 🎉