Франція ввела податок у розмірі 3% від виручки на цифрові сервіси на зразок Facebook або Amazon. Закон, підписаний президентом Еммануелем Макроном, може принести до бюджету близько €400 млн щорічно, передає Bloomberg.
Податок торкнеться компаній, у яких річний дохід у всьому світі становить як мінімум 750 млн євро, а продажі у сфері таргетованої реклами та платформ для електронної торгівлі — на 25 млн євро у Франції.
Раніше у французькому уряді заявляли, що податки повинні базуватися не тільки на фізичній присутності (офісах), але й на цифровій, передає BBC.
Влада США такий хід критикувала і заявила, що проведе розслідування, чи не дискримінує таке рішення американські компанії.
Введення подібного податку розглядають уряди Австрії, Італії, Британії, Польщі та інших країн. За даними Єврокомісії, зараз інтернет-компанії платять податки в країні, де інкорпоровані, а в країнах присутності обходяться 8-9%. Водночас, традиційний бізнес платить близько 23% з прибутку в ЄС.