Facebook Pixel

Виберіть своїх клієнтів – оберіть своє майбутнє

Сет Ґодін
американський підприємець, економіст, фахівець у царині інформатики, колишній віцепрезидент з маркетингу «Yahoo»

Публікуємо переклад колонки Сета Годіна — американського підприємця, економіста, фахівця у царині інформатики, колишнього віцепрезидента з маркетингу компанії «Yahoo», автора книг, популярного оратора та блоґера. Далі – пряма мова.

Виберіть своїх клієнтів – оберіть своє майбутнє. Це дивний спосіб думати про свій проєкт, роботу, стартап, але мало що має більше значення.

Існує два ключових запитання:

  1. Що потрібно для отримання нових клієнтів?
  2. Наскільки клієнти, які у вас є, впливають на вашу роботу, і що робить їх щасливими?

Одна з крайностей – перші кілька років зростання Google. Продавець не мав значення — клієнти з’являлися самі, а двигун прибутку був настільки потужним, що їх легко було замінити. Крім того, потреби клієнтів були узгоджені з баченням Google.

Порівняйте це з ландшафтним дизайнером, який відкриває новий бізнес на маленькому острові. Залучення клієнтів — це складне завдання, тому що всі мешканці, які хочуть отримати ландшафтного дизайнера, уже мають його. Вам доведеться докласти чимало зусиль, щоб змусити людей змінити свій вибір. Потім ви зрештою знаходите клієнтів, але вони можуть захотіти чогось неможливого і сподіваються заплатити за це якомога менше. І ще гірше, вони можуть отримати ненормальне задоволення від поганого поводження з виконавцем робіт, над яким відчувають владу.

Тренуйтеся залучати клієнтів

Мета полягає в тому, щоб мати бізнес, у якому ваші клієнти дозволять вам побудувати організацію, яку ви хочете побудувати. З нетерпінням чекати пошуку та обслуговування нових клієнтів. І створити попутний вітер, щоб ранній успіх клієнта приніс вам шанс на ще більший успіх.

QuoteПерше, що потрібно зробити, коли ви думаєте про початок проєкту, перш ніж інвестувати в проєктування системи, інфраструктуру чи модні інструменти, це потренуватися залучити клієнтів. І друге, що потрібно зробити, це з’ясувати, як це – задовольняти чи розчаровувати цих клієнтів.

Залучення клієнтів – це майже єдине спільне для всіх успішних організацій.

Подякувати 🎉
The Page Logo
У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: [email protected]

Редакція не несе відповідальності за зміст матеріалу і може не поділяти точку зору його автора