Facebook Pixel

Якими мають бути підходи до мотивації команди в епоху COVID

Євген Резуєв
директор CreditKasa
Фото: Free-Photos / Pixabay

Фото: Free-Photos / Pixabay

Кількість нових випадків захворювання на коронавірус в Україні щодня налічує від 10 до 25 тисяч. Антирекорд у 27 337 випадків був 4 листопада. Дані Держстату показують, що кількість померлих в Україні з усіх причин, зокрема й від коронавірусу, на 14,3% більше (станом на 01.10.21) проти аналогічного періоду 2020 року. А дані з офіційних джерел свідчать про невтішний реалістичний сценарій – 100 тисяч смертей від COVID-19 до кінця року від початку епідемії.

Однією з причин того, що Україна є останньою в Європі за рівнем вакцинації населення, називають низький рівень грамотності населення. Але в це погано віриться. Лише 25% пенсіонерів вакциновано на початок жовтня, хоча вони мають бути максимально пріоритетною групою. І це попри те, що значна частина з них здобула освіту за часів СРСР і за замовчуванням має спиратися на науковий матеріалізм. Найімовірніше, однією з найважливіших причин є багаторазова руйнація ідеалів: крах Радянського Союзу, падіння залізної завіси, розчарування в лідерах революцій. Це і призвело до того, що попри базові знання жителі України нікому не вірять. Їм дуже багато разів довелося приймати той факт, що все, у що вони вірили вчора, це неправда, і треба терміново починати вірити в протилежне. І це стосується не лише людей пенсійного віку.

У наших силах змінити такий стан речей. Вивчити й узяти кращі практики в Україні та світі, коли вдалося особистим прикладом, без примусу та залякувань переконати людей у тому, що ефективність вакцин становить від 80 до 90% (за даними Всесвітньої організації охорони здоров'я) і що навіть бустерна доза захищає організм від тяжкого перебігу хвороби та смерті. Звісно, вакцина проти COVID-19, як і будь-яка інша вакцина у світі, не захищає від зараження на 100%. Проте вона:

Telegram Logo
  • полегшує перебіг хвороби в разі зараження;
  • робить людей менш заразними;
  • зменшує вірусне навантаження на людину.

Без батога, але з пряником: як стимулювати співробітників вакцинуватися

Попри те що представників деяких професій зобов'язали вакцинуватися, менеджмент компаній турбує можливий вплив коронавірусу на ринок талантів. Фахівці з персоналу вважають, що стимулювання співробітників вакцинуватися може бути ефективною та успішною стратегією.

На що варто звернути увагу насамперед

Освіта

Надання матеріалів щодо ефективності вакцинації – найкращий вибір для роботодавців. Факти, переваги вакцинації, авторитетна думка посадових осіб і лікарів є дуже важливими для співробітників, особливо для тих, хто з якихось причин відмовляється вакцинуватися. Наприклад, ми проводимо інформаційні кампанії з-поміж співробітників із чіткими інструкціями, де та як пройти вакцинацію. На підставі наукових досліджень і фактів пояснюємо переваги вакцин, інструменти профілактики поширення інфекції та способи захисту себе і своїх близьких.

Відпочинок

Важливо надати вакцинованим співробітникам вихідний у тому разі, якщо вони відчують нездужання після ін'єкції. Наведу приклади зі світової практики. Target надає співробітникам погодинну оплату до чотирьох годин (по дві години на кожну дозу вакцини), а також безоплатні поїздки на Lyft (до $15 в один бік), щоб дістатися кабінету вакцинації. Aon пропонує співробітникам два дні оплачуваної відпустки для кожної дози.

Допомога

Іноді не можна так просто взяти й знайти потрібну вакцину. От чому деякі роботодавці відкрили пункти вакцинації у своїх офісах, встановили партнерські відносини з поліклініками на місцях або допомогли співробітникам знайти доступні слоти для вакцинації.

Важка артилерія

Згідно з опитуванням Blackhawk Network, майже 40% респондентів або сумнівалися щодо вакцинації, або взагалі не збиралися вакцинуватися. Проте за певні матеріальні блага третина співробітників погодяться пройти вакцинацію проти COVID-19. В Україні багато компаній проводять розіграші подарунків і вигадують різні заохочення для вакцинованих співробітників. До такої ініціативи вдався також і уряд нашої країни.

Як ми розв'язували проблему

До появи можливості вакцинуватися ми перевели частину команди на віддалену роботу та запустили внутрішньокорпоративну програму компенсацій і допомоги хворим або тим, хто потребував ПЛР-тесту. Обов'язково слідуємо порадам вище й регулярно проводимо інформаційні кампанії, організували можливість вакцинуватися прямо на території офісів.

Для того щоб пандемія мінімально позначилася на команді, проводимо тренінги з емоційного інтелекту, прокрастинації. Це допомагає боротися з вигорянням. До речі, вакцинація в нас – необов'язкова умова для працівників. Тут має працювати лише особистий приклад керівництва.

The Page Logo
У вас є цікава колонка для The Page?
Пишіть нам: [email protected]

Редакція не несе відповідальності за зміст матеріалу і може не поділяти точку зору його автора

Коментарі

Всі новини