Американська співачка та автор пісень Тейлор Свіфт не тільки вражає стадіони своїми виступами, а й сприяє зростанню індустрії гостинності. Пов'язані з її концертами споживчі витрати в рамках цьогорічного туру лише в США становитимуть близько $5 млрд. Кінотеатри по всьому світу перебувають у напрузі, очікуючи на доходи від нового блокбастера, пише Euronews. Зіркою нового фільму стала також Тейлор Свіфт, оскільки він є кіноверсією її тригодинного виступу на сцені в рамках рекордного Eras Tour, що проходить у 2023–2024 роках. Шанувальники співачки – або Swifties, якщо використовувати жаргон попкультури, – готові заповнити кінотеатри. Фільм вийшов у прокат 11 жовтня 2023 року в Лос-Анджелесі, а в усьому світі – 13 жовтня.
THE ERAS TOUR Concert Film офіційний трейлер (відео)
Після того, як переговори з найбільшими кіностудіями провалилися, Свіфт уклала безпрецедентну дистриб'юторську угоду з мережами кінотеатрів AMC та Cinemark. Зйомки відбувалися у серпні 2023 року на трьох концертах на стадіоні в Інглвуді (Каліфорнія). Наприкінці того ж місяця Свіфт оголосила про фільм The Eras Tour, що застало студії та кінопрокатників зненацька і змусило перенести дати виходу кількох фільмів, які були заплановані на 13 жовтня або ближче до нього.
Нестандартна стратегія випуску фільму викликала великий резонанс у пресі: багато журналістів та представників індустрії високо оцінили рішення Свіфт обійти студії і безпосередньо співпрацювати з кінотеатрами. У перший день попередніх продажів у США фільм зібрав рекордні 37 млн дол. Станом на 5 жовтня 2023 року його світові передпродажі становили $100 млн, і він уже став одним із найприбутковіших концертних фільмів в історії.
Вирушаючи в американський етап свого туру, Свіфт принесла несподіваний успіх містам, обраним для проведення концертів. Потік їхніх доходів не залишився непоміченим Федеральною резервною системою США, яка у травневому звіті зазначила, що Філадельфія пережила «найсильніший місяць для доходів готелів з початку пандемії через приплив гостей на концерти Тейлор Свіфт».
«Маючи це на увазі, чи варто дивуватися, що прем'єр-міністр Канади Джастін Трюдо взяв на себе завдання наполягати на гастролях Свіфт у своїй країні?» – ставить риторичне питання Euronews.

Попит на готелі Стокгольма у 2024 році
У дослідницькій компанії QuestionPro вважають, що Swifties зазвичай витрачають в середньому $1200 на квитки на концерт та інші витрати. Кожен концерт у США зараз відвідують у середньому 54 000 людей.
Предмети, які Свіфт рекламувала для свого останнього альбому, включали не менше чотирьох різних версій компакт-дисків або вінілів ($29,99 за штуку), які, зібрані разом, утворюють годинник. Дерев'яну підставку для годинника можна було купити за $49.
У Свіфт у Європі зараз заплановано 48 концертів. OTA Insight, фірма, що спеціалізується на аналізі даних для сфери гостинності, передбачила, що європейські міста, ймовірно, отримають такі самі економічні прибутки, як і міста США. Наприклад, попит на готелі Стокгольма у дні концертів вже різко злетів.
«Деякі напрямки вже мають високий попит, і ціни відповідно зростають», – повідомляє OTA Insight, попри те, що до концертів ще близько року.