Facebook Pixel

Цього року пластикові квіти Lego стали одними з іграшок, що найбільше продаються в Америці

Пластикові квіти Lego

Пластикові квіти Lego

У відео TikTok, опублікованому в лютому минулого року, автор контенту з Чикаго з 750 тисячами передплатників, зібрав букет червоних троянд із конструктора Lego. Ролик отримав 2,7 мільйона лайків та майже 6000 коментарів.

Цей блогер зробив букет із одного з кількох наборів Lego на квіткову тематику, які продаються за $50–60 та призначені для дорослих. Протягом минулого року букети були повсюди у TikTok (#legotok). Згідно з даними дослідницької компанії Circana, букет був однією з іграшок, що найбільше продаються в США за першу половину 2024 року. У TikTok хештег #legoflowers налічує близько 38 000 постів.

Пластикові квіти Lego

Пластикові квіти Lego

Троянди є частиною недавнього стратегічного наступу компанії Lego на старшу аудиторію, пише Bloomberg. У цьому немає нічого нового, оскільки конкурси зі збирання, канали YouTube та подкасти, розраховані на дорослих, захоплених Lego, існують уже багато років, і Lego вже кілька десятиліть випускає набори для збирання на рівні експертів. Але стрес і нудьга пандемічних обмежень започаткували ширшу тенденцію, коли дорослі насолоджуються речами, призначеними насамперед для дітей. Коли продажі іграшок злетіли у 2020 році, Lego представила свою кампанію «Дорослі вітаються», поставивши позначення віку "18+" на таких наборах, як копія Титаніка та башта Саурона із «Володаря кілець».

Зараз компанія має 169 продуктів у категорії "18+", 59 з яких були додані у 2024 році. За даними Circana, продаж будівельних наборів у США досяг 346 млн доларів з січня по вересень 2024 року, що на 21% більше, ніж за аналогічний період роком раніше. Ця тенденція багато в чому зумовлена привабливістю конструктором для дорослих.

У Lego кажуть, що вони усвідомлюють особливу цінність літніх клієнтів, які не тільки витрачають гроші на себе, але й знайомлять дітей з брендом, роблячи подарунки у вигляді конструкторів і навчаючи їх будувати.

Lego випустила свої набори на квіткову тематику у 2021 році. Ботанічна колекція, яку Lego виділила у свою власну франшизу у листопаді, тепер включає 18 наборів і стала однією з найпопулярніших лінійок. Компанія вважає це доказом того, що вона досягає успіху серед жінок, які були недостатньо представлені серед споживачів Lego раніше.

Складання моделі позашляховика Mercedes-Benz G500

Складання моделі позашляховика Mercedes-Benz G500

Окрім квітів, інші дорогі товари, які з'являться напередодні свят, включають різдвяну ялинку за $43,99 та адвент-календарі за $44,99, присвячені Гаррі Поттеру та Зоряним війнам, а також модель позашляховика Mercedes-Benz G500 за $249,99. «Це просто відмінний спосіб відволіктися від усього, що відбувається у вашому житті, і просто зосередитися на чомусь іншому», — кажуть дорослі шанувальники конструкторів.

У цьому сенсі Lego відрізняється від м'яких іграшок, колекційних фігурок та карток, які також виграли від кідалтингу (кідалт (від англ. kid – дитина та adult – дорослий) – дорослий, який зберігає дитячі захоплення. – The Page). Продукція Lego для категорії "18+" змушує людей рухати руками та мислити творчо.

Подякувати 🎉