Facebook Pixel

Топ-10 світових споживчих трендів 2019 року — дослідження Euromonitor International

Міжнародна компанія Euromonitor International провела дослідження Top Global Consumer Trends 2019 і з'ясувала, які тенденції на споживчому ринку будуть актуальні у 2019 році. Це дослідження також має відстежити зміни в настроях, цінностях, пріоритетах та поведінці покупців, для того, щоб запропонувати їм нові та актуальні продукти і послуги.

Тренд №1. Неприйняття віку

Люди у всьому світі більше не сприймають вік як привід для змін в життєвих сценаріях. Народжені в 1946-1964 роках відкидають свій вік, у чому вони дуже схожі на тих, хто народився після 2000-х років (міленіалів). Тому ключ до завоювання і збереження лояльності — це розробка універсально доступних продуктів і послуг, навіть якщо вони не призначені для літніх людей.

Інфографіка Euromonitor International

Інфографіка Euromonitor International

Тренд №2. Повернення до витоків заради статусу

Споживачі, які живуть в розвинених країнах, купують ті продукти, які зможуть передати їх індивідуальність та статус. Вони переходять від матеріалізму до простоти і індивідуальності. Особливо це помітно в покупці їжі і напоїв. Споживачі шукають сезонні, екологічні і натуральні продукти харчування. Цим вони підтримують місцевий бізнес і скорочують шкоду екології, адже відмовляються везти товар здалеку. Саме тому зростає популярність крафтових напоїв та натуральної косметики.

Інфографіка Euromonitor International

Інфографіка Euromonitor International

Тренд №3. Свідомий споживач

Раніше лояльність була притаманна лише деяким нішевим виробникам, а тепер поширюється і на звичайні компанії, які пропонують гідні альтернативи вже існуючим продуктам. Свідоме споживання впливає на вибір інших, йдеться про стурбованість умовами утримання тварин не тільки для продуктів харчування, а й сфери краси і моди, товарів для дому та іншого.

Інфографіка Euromonitor International

Інфографіка Euromonitor International

Тренд №4. Віртуально разом

У 2019 році споживачі очікують більш активні, ніж раніше веб-взаємодії. Тільки зараз, долаючи технологічні та нормативні бар'єри, компанії створюють нові можливості для галузей охорони здоров'я, освіти і мультимедійного виробництва. Процеси, які вимагають особистих візитів, можуть замінити цифровими альтернативами.

Інфографіка Euromonitor International

Інфографіка Euromonitor International

Тренд №5. Всі ми експерти

Раніше споживачі покладалися на якийсь бренд або джерело інформації, щоб отримати бажане. Тепер же компанії повинні постійно вводити різні новинки, знижувати ціни і оптимізувати пропозиції, для того, щоб залучити покупців. В основі п'ятого тренда — потреба людей у поглинанні та обмін інформацією, у тому числі через соцмережі. Від покупців не приховаєш важливу інформацію про товари або послуги, тому що зараз все перевіряється. Щоб залишатися актуальними, всі галузі мають адаптуватися до нових вимог споживачів. Найбільше залучений в цю тенденцію бізнес подорожей, краси, моди і громадського харчування.

Інфографіка Euromonitor International

Інфографіка Euromonitor International

Тренд №6. Перерозподіл особистого часу

Перерозподіл особистого часу, коли люди знаходять радість у утраченому моменті, виграв у раніше популярному синдромі упущеної вигоди. Щоб захистити особисте психологічне благополуччя, споживачі намагаються бути більш виборчими у витраченому часі і своїй активності. Це дозволяє їм думати і діяти вільно, зосередившись на тому, чого вони дійсно хочуть і від чого отримують задоволення. Міленіали потребують цього більше, ніж будь-яке інше покоління. Очікується, що популярність застосунків, які дозволяють споживачам насолоджуватися моментом, не відволікаючись, буде зростати.

Інфографіка Euromonitor International

Інфографіка Euromonitor International

Тренд №7. Турбота про себе

Споживачі активно зосереджують увагу на профілактичних заходах проти хвороб, проблем і дискомфорту, не звертаючись до лікарів. Люди використовують програми і служби персоналізації для того, щоб створити індивідуальний продукт без взаємодії з ним через бренд-маркетинг.

Інфографіка Euromonitor International

Інфографіка Euromonitor International

Тренд №8. Світ без пластику

Стрімко посилюється бажання споживачів жити в світі, вільному від пластикових відходів. Проти нього товариство встало через те, що в пластику присутні речовини, які забруднюють довкілля. Люди все частіше відмовляються від продуктів, що містять пластик, а це, в свою чергу, може стимулювати компанії відмовитися від його використання та поліпшити лояльність споживачів.

Інфографіка Euromonitor International

Інфографіка Euromonitor International

Тренд №9. Я хочу це прямо зараз

Споживачі все частіше шукають digital-досвід, який пов'язаний з їх життєвим укладом. Це дозволить приділяти більше часу професійному й суспільному життю. Але людей турбує управління користувацькими даними і доступ до них різних компаній. Довіра споживачів до доступу і те, як він буде використовуватися, може визначити довговічність цього тренда.

Інфографіка Euromonitor International

Інфографіка Euromonitor International

Тренд №10. Життя на самоті

Домогосподарства, які складаються з однієї людини, продовжують збільшуватися і очікується, що люди 1946-1964 років народження складуть найбільшу частину цього сегменту. Люди по всьому світу борються зі стереотипами суспільства жити в парі і підтримують незалежний спосіб життя, тим самим насолоджуючись самотністю.

Інфографіка Euromonitor International

Інфографіка Euromonitor International


Подякувати 🎉