Найближчим часом припинить свій вихід друкована версія тижневика «Дзеркало тижня. Україна» (ДТ). На ринку друкованої преси це друге гучне закриття за останній час — наприкінці вересня про припинення виходу повідомила газета «Сьогодні».
Закриття друкованої версії ДТ підтвердила у коментарі головна редакторка тижневика Юлія Мостова. Строки вона не назвала, про подробиці розповісти відмовилася.
Але, за даними двох джерел , останній номер газети вийде на Новий рік, а інформацію про це повинні опублікувати в найближчому випуску ДТ.

Як розповіла ексшеф-редакторка «Телекритики» Наталія Лигачова, закриттям друкованої версії все може не обмежитися. На її думку, така доля могла загрожувати й сайту тижневика. «Утримувати газету дешевше, ніж сайт, оскільки в ній працює менше людей», — говорить Лигачова. Вона вважає, що аналітичні видання можуть утриматися на ринку лише у разі, якщо вони входять до складу великих медіа-холдингів.
Виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник, навпаки, вважає, що цілком впевнено почувають себе невеликі спеціалізовані друковані видання, а також жіночий глянець, який розрахований на широку аудиторію та користується великою популярністю. Він вважає, що закриття ДТ відкриває шанси для просування на ринку нових друкованих ЗМІ. А онлайн-версія тижневика збереже свій вплив в мережі.
Тим паче, що ринок інтернет-реклами в Україні є одним з найбільш динамічних. Минулоріч, за оцінкою Інтернет Асоціації України, обсяг ринку вперше перевищив 1 млрд грн. За підсумками 2019-го, згідно з прогнозом Асоціації, ринок зросте ще на 82% і практично досягне 2 млрд грн.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також