Національний банк створив підрозділ для захисту споживачів фінансових послуг. Його створили через затримку прийняття закону про захист фінпослуг, повідомив глава регулятора Яків Смолій, передає «Інтерфакс-Україна».
Це дозволить врегулювати систему розкриття інформації про фінансові продукти і послуги, підкреслив він. Крім цього, НБУ розробив стратегію фінансової грамотності.
Смолій також зазначив, що в Нацбанку сподівалися, що реальна система захисту буде закріплена на законодавчому рівні, однак парламент вирішив інакше.
«Це не привід залишати людей наодинці з їхніми проблемами з банками та небанківськими фінустановами», – підкреслив глава центробанку.
За його словами, перш за все, це дозволить врегулювати систему розкриття інформації про фінансові продукти і послуги.