11 березня Group Renault оголосила про рішення позбутися ливарного заводу в Каудані, що виробляє складники начебто випускних колекторів і диференціалів. Побудоване 1965 року підприємство Fonderie de Bretagne вже давно генерувало одні збитки, а у світлі відмови від автомобілів із ДВЗ взагалі ставало безперспективним.
Ситуація ускладнювалася тим, що і комуна Каудан, і весь регіон Бретань — не найквітучіші райони Франції. І стурбованість ситуацією, крім профспілок, одразу підхопили й місцеві ЗМІ, і міська влада. До того ж керівництво не поспішало пояснювати ситуацію: чи будуть скорочення та програми перепрофілювання, чи продадуть завод, чи взагалі закриють його.

За повідомленням Le Figaro, 27 квітня робітники оголосили про страйк і заблокували в офісі п'ять осіб із керівництва Fonderie de Bretagne, зажадавши від представників концерну вислухати їхні вимоги. «Про нас просто забули, не видно, щоб вони намагалися врятувати ситуацію, — заявив один із лідерів страйкувальників. — Від представників держави так само виходять тільки погані новини».
До вечора першого дня страйку керівництво Group Renault засудило блокування заводу і спробувало запевнити співробітників у тому, що докладає всіх зусиль для збереження робочих місць.
«Наразі здійснюється пошук покупця, щоб підтримати діяльність об'єкта й забезпечити робочі місця, — йшлося в заяві. — Цей процес має проходити в спокійних умовах».
Проте страйк тривав і завершився лише після того, як уряд Франції виділив зі стабілізаційного фонду 50 млн євро на перепрофілювання фахівців заводу.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Не один у полі: як бізнес-комʼюніті допомагає підприємцям масштабуватися
Кримінальний тиск на бізнес в Україні: виклики для інвесторів та юридичний захист