Редактор The Page «Авто» Сергій Суховський про новинки авторинку
Фото: Ferrari
Найближче майбутнє найрентабельнішого виробника автомобілів вищого класу – кросовери, електрокари та багатогранна колаборація з Giorgio Armani.
Сьогодні автомобільні концерни використовують гонки виключно як маркетинговий інструмент для продажу звичайних автомобілів. Для випробувань і доведення ноу-хау створено менш тривалі, клопіткі та витратні методи. Тому й дивно, що для Ferrari – єдиного, хто брав участь у всіх чемпіонатах Формули-1 (1950-2019 рр.) – провалений сезон ніяк не позначився на збуті.
Навіть навпаки – італійці відрапортували про чергову пачку рекордів. Так, вперше з часів глобальної кризи-2009 вони добилися п'ятизначної цифри в показниках продажів, реалізувавши 10131 спорткар проти 9251 роком раніше. Чистий прибуток склав €3,766 млн, а рентабельність бренду зросла до фантастичної позначки – 33,7% (проти 17% у Porsche і менше за 7% у Aston Martin).
Фото: Ferrari
В 2019-му Ferrari запустив у серію відразу п'ять новинок, включно з першим у своїй історії «гібридом» SF90 Stradale, що задає новий вектор у суперкаробудуванні.
Сплеск продажів припав на четвертий квартал завдяки початку поставок моделей Portofino і 812 Superfast. Найактивніше Ferrari розбирали в Китаї, Гонконгу та Тайвані, де продажі одночасно підскочили на 20%.
Після оголошення результатів у Маранелло підкорегували свої прогнози на рік прийдешній. І до оголошення пандемії розраховували отримати €4,1 млрд прибутку замість колишніх €3,8 млрд. Завдяки чому? План щодо посилення бренду включає в себе запуск впродовж найближчих 30 місяців 15 (!) нових моделей, а також ще більш активне просування колекцій аксесуарів, предметів розкоші, одягу та послуг.
Фото: Ferrari
Італійцям не вперше співпрацювати з найрізноманітнішими luxury-брендами. До цього року у Ferrari вже були багаторічні колаборації: вони випускали одяг, аксесуари, парфумерію, хронографи та ювелірні прикраси з Asprey, Oficcine Panerai, Cerutti, Girard-Perregaux і L'Oreal.
У 2019-му у виробництво було запущено відразу п'ять новинок, включно з першим у своїй історії гібридним суперкаром SF90 Stradale. У найближчих планах – електрокар (знову-таки перший для Ferrari), причому відразу чотиримоторний і, звісно, кросовер. Який, з огляду на приклади Aston Martin DBX, Bentley Bentayga і Maserati Levante, поодинці може подвоїти продажі марки. А то й потроїти.
Крім того, стратеги компанії ведуть переговори про багатогранну колаборацію з будинком моди Giorgio Armani. Плюс збираються відродити славну традицію, коли покупець сам приїжджав на завод за замовленим автомобілем. Для цього під «мішленівського» шеф-кухаря Массімо Боттуру в Маранелло в 2022 році відкриється ресторан італійської та середземноморської кухні Cavallino Rampante.
Фотогалерея
Фото: Ferrari
Фото: Ferrari