Автоновини: Ferrari програв, але виграв

Редактор The Page «Авто» Сергій Суховський про новинки авторинку

Фото: Ferrari

Найближче майбутнє найрентабельнішого виробника автомобілів вищого класу – кросовери, електрокари та багатогранна колаборація з Giorgio Armani.

Сьогодні автомобільні концерни використовують гонки виключно як маркетинговий інструмент для продажу звичайних автомобілів. Для випробувань і доведення ноу-хау створено менш тривалі, клопіткі та витратні методи. Тому й дивно, що для Ferrari – єдиного, хто брав участь у всіх чемпіонатах Формули-1 (1950-2019 рр.) – провалений сезон ніяк не позначився на збуті.

Навіть навпаки – італійці відрапортували про чергову пачку рекордів. Так, вперше з часів глобальної кризи-2009 вони добилися п'ятизначної цифри в показниках продажів, реалізувавши 10131 спорткар проти 9251 роком раніше. Чистий прибуток склав €3,766 млн, а рентабельність бренду зросла до фантастичної позначки – 33,7% (проти 17% у Porsche і менше за 7% у Aston Martin).

Фото: Ferrari

В 2019-му Ferrari запустив у серію відразу п'ять новинок, включно з першим у своїй історії «гібридом» SF90 Stradale, що задає новий вектор у суперкаробудуванні.

Сплеск продажів припав на четвертий квартал завдяки початку поставок моделей Portofino і 812 Superfast. Найактивніше Ferrari розбирали в Китаї, Гонконгу та Тайвані, де продажі одночасно підскочили на 20%.

Після оголошення результатів у Маранелло підкорегували свої прогнози на рік прийдешній. І до оголошення пандемії розраховували отримати €4,1 млрд прибутку замість колишніх €3,8 млрд. Завдяки чому? План щодо посилення бренду включає в себе запуск впродовж найближчих 30 місяців 15 (!) нових моделей, а також ще більш активне просування колекцій аксесуарів, предметів розкоші, одягу та послуг.

Фото: Ferrari

Італійцям не вперше співпрацювати з найрізноманітнішими luxury-брендами. До цього року у Ferrari вже були багаторічні колаборації: вони випускали одяг, аксесуари, парфумерію, хронографи та ювелірні прикраси з Asprey, Oficcine Panerai, Cerutti, Girard-Perregaux і L'Oreal.

У 2019-му у виробництво було запущено відразу п'ять новинок, включно з першим у своїй історії гібридним суперкаром SF90 Stradale. У найближчих планах – електрокар (знову-таки перший для Ferrari), причому відразу чотиримоторний і, звісно, кросовер. Який, з огляду на приклади Aston Martin DBX, Bentley Bentayga і Maserati Levante, поодинці може подвоїти продажі марки. А то й потроїти.

Крім того, стратеги компанії ведуть переговори про багатогранну колаборацію з будинком моди Giorgio Armani. Плюс збираються відродити славну традицію, коли покупець сам приїжджав на завод за замовленим автомобілем. Для цього під «мішленівського» шеф-кухаря Массімо Боттуру в Маранелло в 2022 році відкриється ресторан італійської та середземноморської кухні Cavallino Rampante.

Фотогалерея
<p>В 2019-му Ferrari запустив у серію відразу п'ять новинок, включно з першим в своїй історії «гібридом» SF90 Stradale, що задає новий вектор у суперкарбудуванні.</p>

Фото: Ferrari

<p>Італійцям не вперше співпрацювати з найрізноманітнішими luxury-брендами. До цього року у Ferrari вже були багаторічні колаборації: вони випускали одяг, аксесуари, парфумерію, хронографи та ювелірні прикраси з Asprey, Oficcine Panerai, Cerutti, Girard-Perregaux і L'Oreal.</p>

Фото: Ferrari

Читати на The Page