Як заробити на ЗСЖ. Інтерв'ю з організатором марафонів

Персона

QuoteСьогодні можна зробити прибутковою будь-яку ідею, пов'язану зі спортом

Організатори Legion Run надихаються історією і роблять смугу перешкод як у стародавніх легіонерів. За перешкоди тут відповідає відставний американський військовий, колишній «морський котик». Кожен марафон збирає по 5 тисяч учасників і є одним з найбільших спортивних заходів Східної Європи, ще й комерційно успішним. Скоро «змагання легіонерів» відбудуться в Києві. Напередодні забігу The Page розпитало головного виконавчого директора Legion Run Івайло Матева про моду на здоровий спосіб життя і про те, як на цій моді заробити.

  • Про моду на ЗСЖ і комерційні можливості

Тут все залежить від точки зору. Компаніям, які продають алкоголь і сигарети, цей тренд не дає нічого хорошого. Для організаторів спортивних заходів мода на здоровий спосіб життя – чудова річ. З кожним разом люди краще реагують на нашу рекламу, ЗМІ звертають більше уваги. Раніше я займався організацією концертів, спонсори переважно йшли туди, потрібно було багато зусиль, щоб довести їм, що забіг – теж великий захід. Сьогодні можна зробити прибутковим будь-яку ідею, пов'язану зі спортом. Потрібен чіткий план дій і розуміння того, як втілити його в життя.

  • Про впізнаваність та конкурентів

Раніше нам доводилося переконувати людей працювати з нашим проектом, пробувати щось нове. Взагалі маркетинг можна поділити на два періоди – це підвищення впізнаваності і продаж. Нас вже впізнають і можна сконцентруватися на продажі. Але тут з'явилася єдина негативна сторона: конкурентів стає все більше. Якщо раніше спортивні заходи були нішевими, то сьогодні всі займаються чимось, що має відношення до спорту.

Telegram Logo
  • Про те, як правильно побудувати бізнес на спортивних заходах

Тренд на здоровий спосіб життя радує: люди не так часто ходять в бари, частіше – в зал. Зараз саме час для того, щоб будувати бізнес в сфері спортивних заходів. Але є декілька дуже важливих моментів, про які варто пам'ятати. По-перше, потрібна хороша ідея. По-друге, треба пам'ятати, що сама ідея ще нічого не означає. Як кажуть, надія – не бізнес-план. І це підводить нас до третього пункту: вам потрібна дуже проста, зрозуміла покрокова схема дій. Треба розуміти, яка категорія людей може бути зацікавлена у ваших заходах, як ви будете з ними спілкуватися, скільки це буде коштувати. Також необхідно розуміти, як проводяться такі заходи. Наприклад, якщо є щось подібне в іншій країні, то поїдьте туди, запишіть все, а вдома подумайте, що можна поліпшити. Ми саме так робимо: не винайшли колесо, а просто придумали, як можна поліпшити те, що вже є у наших конкурентів. Таким чином ми стали лідером ринку. Ще одна порада: готуйтеся до гіршого. Будь-яка частина вашого плану може дати збій, і у вас завжди має бути «план Б», а також «план В». Але найважливіший момент на таких заходах – це безпека учасників. У нашому бізнесі на першому місці завжди стоїть безпека, тільки потім розвага людей і те, як ми на цьому будемо заробляти.

  • Про те, навіщо люди беруть участь у забігах

Сюди приходять фанати спорту, щоб оцінити прогрес за останній рік. Також є люди, які мріють знайти нових друзів. 90% учасників – ті, хто хочуть кинути собі виклик і подолати страхи. Основна ідея забігу полягає в тому, що через всі перешкоди потрібно проходити разом, допомагати один одному, бути єдиною командою. Якщо людина вірить в свої сили і довіряє своїм друзям, вона може подолати будь-які перешкоди. Тут можуть брати участь всі, а не тільки сильні хлопці, які щодня проводять у спортзалі. Наприклад, у нас в Салоніках відбулася цікава історія. У забігу був учасник без ноги, і за допомогою своєї команди у нього все вийшло. Цей чоловік поміняв навіть мій погляд на те, навіщо я цим займаюся. Раніше я працював над Legion Run, щоб довести собі, що це мені під силу, і щоб заробити. Тепер я хочу, щоб після марафону люди зрозуміли, що вони здатні подолати все.

Google News Logo Підписуйтесь на нас в Google News!
  • Про користь марафонів для тімбілдінга

Наш захід організовано таким чином, щоб кидати виклик страхам: одні бояться висоти, інші води, третім страшно забиратися в бруд. Якщо людина долає страхи разом з колегами по роботі, то потім вони стають друзями. До нас звертаються компанії, які хочуть згуртувати співробітників, тому просять організувати смугу перешкод. І це працює. Навіть в нашій компанії були дві жінки, які недолюблювали одна одну. Їх поставили в одну команду під час забігу і вони подружилися. Зараз одна звільнилася, але вони продовжують спілкуватися.

  • Про перспективу ЗСЖ-бізнесу

Я б сказав, що це відмінний бізнес. Ми на ринку вже 6 років, починали з організації забігів у двох країнах. Зараз працюємо в 12 країнах на трьох континентах. Найбільш успішні в країнах Східної Європи; лідери ринку забігів з перешкодами в Греції, Болгарії, Румунії. В Афінах кількість учасників сягає 5 тисяч, глядачів – удвічі більше.


Фотогалерея

Warning icon Помилка в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть: Ctrl + Enter

Коментарі

Як зробити новий вид спорту. Інтерв’ю із засновником Battle Mile Юрієм Піднебесним Персона

Як зробити новий вид спорту. Інтерв’ю із засновником Battle Mile Юрієм Піднебесним

Легенда. Віктор Марущенко про сучасне фотомистецтво Персона

Легенда. Віктор Марущенко про сучасне фотомистецтво

Без табу. Анжела Запорожець про індустрію товарів для дорослих Персона

Без табу. Анжела Запорожець про індустрію товарів для дорослих