Нішева марка Parfums de Marly придумала аромат, який хочеться з'їсти
В Parfums de Marly не приховують, що захоплюються часом Людовика XV. Тоді Франція стала законодавицею моди на аромати. Вважається, що при дворі цього французького короля відбулася світова парфумерна революція. Якраз у ті часи придумали складні, вишукані композиції. Придворний парфумер Жан Фаржан розробив цілу схему: як базу брав пару-трійку анімалістичних нот; серце аромату розбавляв складними квітковими букетами, які називав mille fleurs, або тисяча квітів; у верхні ноти ставив фрукти і неролі – есенцію з помаранця, яку трохи раніше зробила модною принцеса Нероли Анна-Марія Орсіні.
Фруктові ноти обожнювала фаворитка Людовика XV маркіза де Помпадур. Цей факт надихнув парфумерок Каліс Бейкер і Нанако Огі, авторок нового аромату Cassili. У Parfums de Marly його назвали класикою з історією, але зробленою по-сучасному. Від класики і історії тут улюблені компоненти маркізи: ягоди, троянда, ваніль. Від сучасності – незвичайне поєднання звичних нот з новими молекулами. Парфумеркам знадобилося п'ять років, щоб приручити композицію, зробити її тонкою і легкою. Огі каже, що у них вийшов аромат, який торкається тіла, мов легка нижня спідниця з мережива.