У липні цього року Chanel відкрили свій головний б'юті-бутік на головній вулиці Парижа — Єлисейських полях. Новий простір — єдиний у своєму роді. Тут все сфокусовано не на продуктах, а на історії їх створення, щоб відвідувачі змогли вибрати потрібний крем, парфуми або помаду, а разом з тим і отримати певний досвід. Для цього в магазині працюють не просто продавці, а гіди-консультанти. Також тут є невеликий «музей» — вітрина з найрозкішнішими творіннями Chanel. У новому бутіку можна знайти усі б'юті-продукти, включно з ексклюзивними, які було зроблено спеціально до відкриття. Це пудра-хайлайтер з гравіюванням у вигляді Ейфелевої вежі та аромат Chanel №5 L'Eau у коробці, розмальованій лінією горизонту Парижа.
Який вигляд має головний б'юті-бутік Chanel
Краса