Днями Леді Гага оголосила про запуск власної марки Haus Laboratories. Написала зворушливу історію в соцмережах про те, що колись не відчувала себе красивою, і допоки шукала гармонію між внутрішнім світом і зовнішністю, то усвідомила силу макіяжу. А ще зірка опублікувала відеоролик, у якому всі герої нафарбовані новою косметикою. Haus Laboratories надійде в продаж у вересні, а вже зараз довідалось все про новий бренд.
- Це стартап
Леді Гага називає Haus Laboratories стартапом. Вона не новачок в б’юті-бізнесі — вже запускала аромат Fame Lady Gaga разом з Coty. Нову марку співачка заснувала хоч і самостійно, але все-таки з інвестором, Lightspeed Ventures.
У команді працюють 15 осіб, включаючи колишніх співробітників модних косметичних марок Milk Makeup, Benefit Cosmetics, а також компанії-розробника онлайн-ігор Zynga. Підбираючи команду, ставили саме на симбіоз знань зі світу краси і техніки. Це допоможе залучити клієнтів і зробити косметику доступною онлайн для всіх людей, не залежно від місця їхнього проживання. З одного боку, покупців треба зацікавити новими продуктами, з іншого — слід зробити так, щоб вони вільно купили щось вперше, а потім знову повернулися за покупками.
- Джерело натхнення – рання Леді Гага
Як зізналася Леді Гага, саме макіяж допоміг їй знайти свій образ, завдяки якому талановита молода співачка стала суперзіркою. На початку кар’єри Стефані Джерманотта (справжнє ім’я артистки) використовувала цілу купу косметики: зазвичай, це були продукти недорогих аптечних марок і арсенал МАС, бренду з найбільш сміливою і прогресивною на той момент палітрою. Тоді її стали називати Фредді Мерк’юрі в спідниці, а потім — Гагою (від пісні Queen Radio Gaga). Саме тому співачка вирішила випускати макіяж, а не косметику для догляду за шкірою або волоссям.
- Першою колекцією буде Haus of Metalhead
Всі продукти створюють Леді Гага і її давня візажистка Сара Танно (вона буде головною з макіяжу в Haus Laboratories). Обіцяють універсальну косметику з хорошою пігментацією, високої якості та за доступними цінами. Палетка для очей, губ та щік буде коштувати $49, блиск для губ – $16. Перша колекція буде називатися Haus of Metalhead. На свотчах і новому образі Гаги можна розгледіти срібні тіні, чорну підводку і пастельно-рожевий блиск для губ.
- Це інклюзивна косметика
Це косметика для всіх, яка відповідає головному тренду – інклюзивності. Якщо Fenty Beauty випускає понад 40 відтінків тонального засобу, а Gucci рекламує нові помади на моделях з немодельною зовнішністю, то Haus Laboratories планує демократизувати красу. Випускаючи універсальні продукти, марка підкреслює основну ідею – кожній людині треба прийняти і полюбити свою зовнішність. Леді Гага каже, що її косметика жодним чином не буде викликати невпевненість у собі або страх, а навпаки — звільнятиме від цих почуттів.
- Ритейлером стане Amazon
Гага стверджує, що вибрала Amazon, оскільки ця компанія дала їй повну свободу дій, коли інші боялися інклюзивності і хотіли марку з більш звичною ідеєю. Головний плюс такого співробітництва – величезний і швидкий ринок збуту, який є у компанії. Головний мінус – те, що більшість покупців вважають Amazon сайтом, де продається дешева косметика, а нова марка позиціонує себе зовсім інакше.
Попри всі ризики, угода вважається перспективною для обох сторін. Amazon отримує косметичний бренд високого рівня і можливість змінити традиційний б’юті-ринок зі звичним ритейлом. Леді Гага так само отримує сотні мільйонів клієнтів по всьому світу і підтверджує репутацію тієї, хто йде проти мейнстріму.