Facebook Pixel

Паранойя з приводу «Ролекса», або який годинник і як носити

Особиста думка

- Сонечко, а купи мені «Пепсі»?

І Сонечко, обтяжений постійною боротьбою за виживання в окремо взятому законодавчому органі середньої за розміром і дуже демократичної держави, раптом розуміє, що його Нове Щастя вимагає не газований напій, а годинник. І посилає Сонечко свого бойового помічника в магазин в центрі столиці щоб купив він там годинник для Нового Щастя.

Рішуче прогуглів вартість годинника по дорозі, бойовий помічник з'являється в царстві високоточних швейцарських механізмів, в королівстві «Пепсі» і «Халка», в султанаті найбільш затребуваних годинників в світі, де його зустрічають дві тітки — одна в футболці Balmain, друга в тапочках, що віддалено нагадують балетки. Стомлено вислухавши прохання бойового помічника народного з народнійших депутатів, вони повідомляють йому, що «про що Ви говорите? Так Ви знаєте, що це одна з найбільш затребуваних моделей на ринку і що вона кожен (зауважте кожен, включно з вихідними та святковими днями — коментарі автора) день отримують більше 20 запитів саме на цю модель, і що можуть вони запропонувати ось це, але за 40 000». Бойовий помічник, який не чекав зіткнутися з настільки просунутим сервісом на 30-тому році незалежності, набирає Сонечко і в двома словами описує йому ситуацію. На що Сонечко відповідає йому, що на 40 000 йому його Нове Щастя ще не...

Фото: Age Barros / Unsplash

Фото: Age Barros / Unsplash

Отже, якщо ви ще не здогадалися, то мова йде про «Ролекс», символ і статус успіху і найбільш відомомий бренд годинників. Але чи це так?

Чи знаєте ви, що:

  • Щорічно в світі виробляється більше 1 200 000 годинників «Ролекс».
  • Саме «Ролекси» підробляють найбільше. За різними оцінками, до 3 000 000 копій, копій близьких до оригіналу і відвертих підробок викидається щороку на ринок за ціною від $100 до $1000 (вже з досить пристойним швейцарським механізмом).
  • «Ролекси» не виробляються руками. Це роботизоване виробництво.
  • У «Ролекса» немає складних годинників. Немає турбійонів, вічних календарів і репетирів. «Ролекс» не можна віднести до високого часового мистецтва. Це не Haute Horlogerie.
  • У «Ролекса» немає титанових моделей, немає бронзи, немає кераміки і полімерів. Все або сталь, або золото, або платина. Рідкість — шкіряні або каучукові ремінці.
  • Колекції роками не змінюються, дизайн залишається практично незмінним.
  • Ви коли-небудь бачили механізм «Ролекса»? Ні? А чому? Тому що ви не знайдете модель з відкритою задньою кришкою, як у Brequet, Omega або навіть у деяких Tag Heuer.
  • «Ролекс» не ламається — міф. Ніхто і ніколи не бачив статистику по гарантійним ремонтам.
  • Купівля «Ролекса» — інвестиція в майбутнє? Ви серйозно? За скільки ви продасте свій Datejust або Daytona за пару років? А за 10? Це Daytona Пола Ньюмана продалася за $17.75 млн в Нью-Йорку. А чому? Тому що Пол Ньюман.

Так, «Ролекси» — прекрасні годинники, повагу викликає якість обробки деталей, механізм і маркетинг бренду. Але якщо ви хочете Годинники, саме Годинники з великої літери, то ринок набагато більше ніж «Пепсі» і «Халк». На ринку є Brequet (c 1775 року, тоді як «Ролекс» існує з 1915-го), є Omega, яка колись досить успішно змінила «Ролекс» на Seamaster Diver 300, є креативні Urwerk і поки ще незатребувані на нашому ринку MB&F і, звичайно ж, є Richard Mille, за яким зараз йде справжнє полювання.

Так, «Мерседес» — хороша машина, але «Роллс-Ройс» — це мистецтво.

Редакція не несе відповідальності за зміст матеріалу і може не поділяти точку зору його автора

Топ-7 ґаджетів для спорту та фітнесу Життя

Топ-7 ґаджетів для спорту та фітнесу

Як золота рибка. Закордонні тури для українців подорожчали вдвічі Життя

Як золота рибка. Закордонні тури для українців подорожчали вдвічі

Рецепт дня: сливовий пиріг від The New York Times Життя

Рецепт дня: сливовий пиріг від The New York Times