Екостійкість — нова тенденція, яку підхопили провідні марки. Так, оргкомітет Ukrainian Fashion Week щосезону проводить міжнародний саміт BE SUSTAINABLE!, де представники модної індустрії діляться власним досвідом і дають поради, як зробити моду екологічною. розпочинає серію публікацій, які допоможуть розібратися в новому напрямку і налагодити бізнес. Як розкрутити модний бренд під час пандемії, як продавати одяг через Інтернет, яким має бути онлайн-магазин, на що звертати увагу і як налагодити зв'язок з покупцями в нових реаліях, розповідає Дмитро Корнілов, CEO FFFACE.me.

Фото: Karolina Grabowska / Pexels
Яким має бути інтернет-магазин
Офлайн-торгівля зараз пішла в онлайн. Робити інтернет-магазин треба так само, як і оффлайн-магазин. У звичному магазині важлива кожна деталь, починаючи від кольору стін і меблів, закінчуючи ароматом. Такий самий підхід має бути і до сайту. Як ви сфотографуєте одяг, як його представите, так ваш продукт і сприймуть покупці. Це не просто фотографії на сайті, це ваш посил. В інтернет-торгівлі якісного одягу мало — його треба правильно презентувати. Люди дивляться на візуальну упаковку бренду і вирішують, чи хочуть вони так виглядати. І справа навіть не в тому, як одяг сидить на моделі: покупець зверне увагу навіть на вираз обличчя. Важливий кожен елемент дизайну сайту і сторінки в соцмережах.
Якою має бути навігація сайту
Сайт має бути зручним, тому що покупці не люблять складнощів. В інтернет-торгівлі зараз багато пропозицій, вони просто підуть до іншого продавця. Необхідна максимально проста навігація. Наприклад, якщо людина шукає білу футболку, то вона має знайти її швидко за допомогою фільтрів. Правильно розбивайте асортимент на категорії: не просто одяг для жінок і для чоловіків, тут обов'язково повинні бути окремі групи з вашими фірмовими товарами і спеціальними пропозиціями.
Як аналізувати інформацію
Налаштуйте аналітику на всі групи товарів. Так ви побачите загальні тенденції: куди заходять покупці, які товари шукають, з якої сторінки йдуть. Наприклад, якщо людина поклала товар до корзини, а потім не купила його, можливо, у вас не працює check-out. Дивіться, з яких девайсів загалом приходять люди. Якщо з мобільних телефонів, то адаптуйте сайт під мобільний екран.
Як працювати з покупцями
Покупці діляться за сегментами, кожен сегмент відрізняється і до кожного має бути особливий підхід. Наприклад, постійних клієнтів не потрібно закидати рекламою — вони і так з вами. Але для них у вас повинні бути спеціальні пропозиції і різні акції. Покупців треба любити і надавати якісний клієнтський сервіс.
Як правильно рекламувати свій товар
Робіть різні реклами для різних сегментів: окремо для жінок, окремо для чоловіків, окремо для аудиторії, якій важливі знижки та спеціальні пропозиції, окремо для преміального сегмента. Для різної аудиторії використовуйте різні канали: для молоді підійде TikTok, для бумерів — Facebook тощо. Зробіть кілька рекламних віжуалів і роликів і подивіться, які з них краще заходять. Давайте рекламу завжди, але системно її оновлюйте.
Можна використовувати креативний контент клієнтів. Робіть репости покупців, де вони позначають ваші товари. Таким чином, покупці приведуть до вас свою аудиторію, а бренд буде виглядати справжнім — не з рекламних картинок, а саме у реальному житті.
Як працювати з одягом
Дизайнерські речі — особливий товар. Ці речі хочуть побачити, помацати. Дуже важливо організувати місця, де покупець міг би приміряти одяг. І ці адреси мають бути на сайті. Додатково можна зробити опцію «віртуальна примірка».