Facebook Pixel

Як годувати 300 людей у бізнес-центрі: співпраця «Геліос» і MHP Food Service

Життя

Для 68% працівників піклування про власний добробут важливіше за просування кар'єрними сходинками. Це дані дослідження Deloitte про добробут працівників. І цей аспект особливо важливо враховувати українським бізнесам, адже вони працюють на ринку із суттєвим дефіцитом кадрів.

Що робити компаніям, щоб забезпечити людям комфорт на робочому місці та зберегти у своїх командах цінних фахівців? Одним з таких інструментів може стати добре організоване працедавцем корпоративне харчування, завдяки якому працівники можуть повноцінно і збалансовано їсти на роботі й водночас зосередитися на своїх задачах.

Як це працює? The Page розповідає історію київського бізнес-центру «Геліос», який подбав про корпоративне харчування за допомогою готових кулінарних рішень MHP Food Service. Це напрям, який запустила компанія МХП, що має потужне кулінарне виробництво і багаторічну експертизу в роботі з харчовими продуктами. Суть проєкту в тому, що він допомагає іншим бізнесам дбати про харчування своїх працівників, а сервісам доставки, операторам їдалень та івент-кейтерингам – масштабуватися.

Про виклики, які вирішили в бізнес-центрі завдяки MHP Food Service, та перспективи, які партнери бачать у розвитку різних форматів корпоративного харчування – читайте в матеріалі.

Обіди на роботі як фактор впливу на лояльність працівників

Відповідальне ставлення до власного здоров’я стало трендом у сучасному світі, тому для багатьох працівників має значення, як вони харчуються протягом дня. У 2022 році американська компанія ezCater, що працює у галузі громадського харчування, з’ясувала, що потенційні кандидати на вакансії на 64% частіше розглядають пропозицію, якщо їм пропонують безплатні ланчі. Також 7 з 10 працівників зазначали, що безплатне харчування ставало для них приводом для повернення до роботи в офісах. Це дозволяє людям відчути, що роботодавець піклується про них. Один із висновків дослідження: в умовах дефіциту кадрів роботодавці можуть використовувати такий бонус для підсилення залученості та лояльності.

Але є багато бізнесів, у яких немає можливості забезпечити повноцінне харчування працівників. Причини можуть бути різні: в офісі не передбачені приміщення для облаштування їдальні або ж бізнес-центри знаходяться на віддалених локаціях з погано розвиненою інфраструктурою. Через це працівники не можуть замовити доставку, мають довго чекати або ж необхідно планувати замовлення обідів дуже завчасно.

dsc5575.jpg

Саме тому в МХП зʼявилася ідея запустити новий напрям – MHP Food Service. Вона виникла з внутрішньої потреби забезпечити комплексним харчуванням працівників логістичних центрів та підприємств. Але сьогодні проєкт пропонує не лише порційні обіди з доставкою. Його мета – надавати рішення для різних напрямів у корпоративному харчуванні. Це і корпоративні обіди, і порційне харчування, і вендинги з готовими стравами, і допомога в організації шведської лінії, коли локація має таку можливість. Один із цих варіантів – продаж порційної продукції з перспективою автоматизації через впровадження вендингів – і обрав бізнес-центр «Геліос».

Коли ми дослідили ринок, зрозуміли, що останнім часом більшість бізнесів обирають офлайновий формат роботи. І для них актуальним є питання організації харчування працівників. Якщо говорити про бізнес-центри, то для них ми здебільшого пропонуємо готові порційні страви тривалого зберігання з автоматизованим продажем. Переваги цього варіанту в тому, що залучення ресурсу замовника – мінімальне порівняно з іншими форматами. А MHP Food Service є саме тим партнером для бізнесу, який може забезпечити смачну та якісну їжу і потрібні обсяги.

Наталія Ігнатюк

Наталія Ігнатюк

керівниця проєкту MHP Food Service

Багато компаній прагнуть піклуватися про свої команди, але витрати на додатковий персонал, облаштування приміщення, встановлення спеціального обладнання для них є непосильними. Тож найзручнішим рішенням в організації харчування офісного сектору є обслуговування через партнера, такого як MHP Food Service, який приготує страви, привезе їх в офіс і забезпечить все необхідне для зберігання.

Повноцінні обіди для бізнес-центру «Геліос»

-5440839484125079437_121-r0.jpg

«Геліос» – класичний бізнес-центр у шестиповерховій будівлі в індустріальному районі. Близько 40% приміщень – це офіси власних компаній орендодавця, решту орендують інші підприємства. Зараз тут працюють близько 300 людей. Розташований у Солом’янському районі Києва, і поблизу локації відсутні зручні їдальні. Щоб пообідати на роботі, працівникам потрібно витрачати левову частку обідньої перерви на прогулянку, пошуки, черги, а це втрати енергії та часу. Не дивно, що за таких умов не всі мали можливість потурбуватися про повноцінний обід протягом робочого дня.

Багато років я працював на ринку комерційної нерухомості. Я завжди звертав увагу на невдалу організацію харчування офісних працівників. Зазвичай компанії обмежуються обладнанням кухні, де люди можуть розігріти їжу, яку принесли з собою або замовили доставкою. Тому в мене давно назрівала ідея централізованої організації корпоративного харчування за демократичною ціною, з цікавим асортиментом, від надійного постачальника. На мою думку, це така ж частина інфраструктури бізнес-центру, як цілодобова охорона, переговорні кімнати, генератор.

Ігор Кібець

Ігор Кібець

проєкт-менеджер з комерційної нерухомості компанії «Геліос»

Кілька місяців тому Ігор Кібець звернув увагу на пропозицію MHP Food Service і вирішив за допомогою готового рішення організувати офісне харчування у БЦ «Геліос». Передусім його зацікавила можливість тривалого зберігання порційних страв від МХП. Раніше ж траплялися пропозиції від інших виробників, продукція яких мала термін зберігання до трьох днів. На думку Ігоря, часті закупки та відстеження коротких термінів придатності вимагають забагато ресурсів.

dsc08719.jpg

Готові страви з асортименту MHP Food Service можуть зберігатися до 34 діб зі збереженням стабільних показників безпечності та смаку. Виробник забезпечує такий термін зберігання завдяки технології HPP (High Pressure Processing). Приготовані страви щільно обгортаються плівкою у вакуумне паковання та проходять обробку високим тиском на новітньому обладнанні.

Після того як Ігор Кібець відвідав презентацію MHP Food Service та продегустував страви у Кулінарному центрі МХП, він ухвалив остаточне рішення про співпрацю, оскільки був задоволений якістю та смаком продуктів.

«Ніхто не очікував таких смачних страв від продуктів тривалого зберігання. Бо у багатьох ця фраза асоціюється з використанням консервантів. Але ми завчасно розповіли працівникам особливості сучасної технології HPP, і вони змогли повною мірою оцінити цю перевагу», – поділився Ігор Кібець.

Чому не кавʼярня?

На першому поверсі бізнес-центру «Геліос» завжди була зона фудкорту, яку здавали в оренду кав’ярням. Проте вони не були зацікавлені вирішити запит щодо повноцінного харчування працівників. Саме у цій зоні було організовано продаж готових порційних страв від MHP Food Service, які можна розігріти у мікрохвильовці. Вже два місяці працівники «Геліос» мають можливість придбати собі смачний та повноцінний обід під час перерви. І відгуки дуже позитивні.

0738.jpg

«Класно, що є страви різного цінового сегмента. Ми закуповуємо широкий асортимент, щоб забезпечити вибір для споживача. Беремо 8-10 позицій других страв та 5 позицій перших. Я бачив, що люди спілкуються між собою: вчора їли одне, сьогодні хочуть замовити вже інше, а завтра можуть взяти ще щось новеньке. Складається враження, що людина робить замовлення в ресторані, а не на фудкорті бізнес-центру», – описує Ігор Кібець.

Він також тестує подібний сервіс на інших офісних локаціях на Подолі. Але там ситуація відрізняється: немає можливості розгорнути навіть маленький фудкорт. Проте це можна вирішити за допомогою встановлення холодильників з касою самообслуговування або вендингових апаратів. І такий формат нині в роботі. Проєкт-менеджер з комерційної нерухомості компанії «Геліос» зазначає, що керівникам компаній ця послуга подобається, оскільки дозволяє отримати лояльність працівників. Тому наступний його крок – пошук інструментів для забезпечення довгострокового партнерства.

«Важливо заохотити працівників постійно користуватися такою послугою. Наразі я шукаю мотиваційну програму для власників компаній, щоб впровадити у них зручний формат харчування», – розмірковує Ігор Кібець.

Готові кулінарні рішення від МХП: власний досвід компанії та пропозиція для ринку

МХП – один з найбільших роботодавців. Тільки в Україні чисельність персоналу складає 31 тисячу працівників. І піклування про власних співробітників стало тією рушійною силою, яка запустила MHP Food Service для інших бізнесів. Порційне харчування, комплексні обіди, вендингові апарати – кожен бізнес знайде для себе зручне рішення.

«Оскільки у нас підприємства різного формату, ми маємо досвід організації харчування широкого спектра: від офісних працівників до робітників підприємств агросегмента і логістики», – розповідає Наталія Ігнатюк.

В лінійці MHP Food Service великий асортимент порційно запакованої їжі: супи, основні страви з гарнірами, салати та десерти. Серед основних страв пропонують як традиційні – гуляш із гречаною кашею та котлету з картопляним пюре, так і більш вишукані ресторанного рівня – качка, кролик або яловичина у поєднанні з кіноа, бататом або ризотто. В МХП розуміють, що пропозиція, яка спрацювала для організації корпоративного харчування всередині компанії, має цінність і для ринку.

«Бізнес-центр «Геліос» – один із наших клієнтів, у якого була потреба вирішити питання корпоративного харчування. Для своєї локації партнери обрали чудове рішення – продаж порційно запакованих страв у зоні фудкорту. Тепер працівники бізнес-центру завжди мають доступ до свіжої і смачної їжі. А для локації немає жодних додаткових витрат на облаштування їдальні. Серед переваг для споживачів – постійний доступ до різноманітних і якісних страв, відсутність необхідності чекати замовлення або ж шукати місце, де пообідати. Наступним кроком в подібних сценаріях може стати встановлення вендингових апаратів. Сьогодні їх використання активно розвивається в різних напрямах. Завдяки вендингам вже продають не лише снеки, а й піцу, заморожені страви, устриці тощо. А впровадження їх у сферу корпоративного харчування значно економить всім час і забезпечить новий рівень зручності – як для працедавця, так і для працівника», – каже Наталія Ігнатюк.

dsc1224-copy.jpg

МHP Food Service пропонує різні формати корпоративного харчування для різних потреб бізнесу: доставку порційно запакованої продукції, вендингові апарати та організацію шведської лінії, консультацію щодо формування меню та організацію зони прийому їжі, що може бути цікаво великим компаніям. МХП має логістичні центри у всіх містах-мільйонниках, тож компанія готова доставляти продукцію у будь-який регіон. Це може бути перевагою для бізнесів, які мають потужності у різних локаціях. Адже один надійний постачальник закриє запит корпоративних обідів незалежно від розміру та місця розташування підприємства чи бізнес-центру.

Голодна кутя на другий Святвечір: класичний рецепт Гастро/Їжа

Голодна кутя на другий Святвечір: класичний рецепт

VII Форум «Диригенти змін» від компанії «Делойт» Події

VII Форум «Диригенти змін» від компанії «Делойт»

Людиноцентричність як ключова додана цінність: можливості для розвитку та комплексна підтримка співробітників в МХП Життя

Людиноцентричність як ключова додана цінність: можливості для розвитку та комплексна підтримка співробітників в МХП