Facebook Pixel

Перший електромобіль Maybach виявився кросовером

Стиль життя

Mercedes-Maybach EQS Concept: відео, фото та перші подробиці. Фото: Daimler AG

Mercedes-Maybach EQS Concept: відео, фото та перші подробиці. Фото: Daimler AG

Автосалон IAA, що переїхав із Франкфурта до Мюнхена, здивував передусім електромобілем Maybach: це буде розкішний кросовер на базі флагманського ліфтбека Mercedes EQS.

Три роки тому, в межах пекінського моторшоу Auto China 2018, німці вже прощупували реакцію ринку на подібне поєднання. Але, схоже, навіть вони не до кінця вірили в успіх, бо вибрали зовсім непрохідний з погляду представницького класу формфактор чи то седана, то чи кросовера. І, повозивши місяці зо три Vision Mercedes-Maybach Ultimate Luxury по виставках, засунули його якнайдалі в сховища.

Крос-седан Mercedes-Maybach Ultimate Luxury 2018 року. Фото: Daimler AG

Крос-седан Mercedes-Maybach Ultimate Luxury 2018 року. Фото: Daimler AG

Але святе місце порожнє не буває, тим паче що за час презентацій чотиридверного авто був зібраний масив інформації. Потенційні замовники дійшли згоди, що першому електрокару марки краще підходить більш звичний для позашляховиків формат п'ятидверного універсала. І що він має вже здалека виглядати як повноцінний Maybach, а не як ще один Mercedes.

Telegram Logo

Сказано — зроблено, і 6 вересня в Мюнхені Mercedes-Maybach EQS Concept дебютував як провісник першого серійного майбаха без двигуна внутрішнього згоряння. Хай вас не бентежить концептуальний статус: це без п'яти хвилин конвеєрна модель. Самі німці називають її «майже серійною», що означає наявність усіх принципових рішень. Зміняться, може, тільки дрібниці на кшталт штурвала, на місці якого буде звичайне кермо.

У Mercedes-Maybach EQS Concept застосоване класичне двоколірне забарвлення марки «темний верх — світлий низ». Фото: Daimler AG

У Mercedes-Maybach EQS Concept застосоване класичне двоколірне забарвлення марки «темний верх — світлий низ». Фото: Daimler AG

Екстер'єр

Mercedes-Maybach EQS Concept має більш звичний кузов кросоверів вищого класу в характерному щодо всіх концептів марки (Exelero, Vision 6 і той же Ultimate Luxury) китоподібному стилі — з максимально згладженими поверхнями та без деталей, що виступають. Та ще й з «китовим вусом» повітрозабірника під бампером і найтоншими вертикальними прутами «пащі». Так-так, на відміну від інших електромобілів EQ-лінійки, у мегакросовера замість підсвіченої заглушки повноцінний «гриль» із металевими ламелями, схованими під... скло. До інших морфологічних ознак марки належать двоколірне (чорний верх — червоний низ) забарвлення кузова, унікальний ретродизайн 24-дюймових колісних дисків Bowl, щедре оздоблення хромом і мінімум деталей, що виступають.

«За допомогою копцепткара Mercedes-Maybach EQS ми через 100 років катапультуємо марку в електричне майбутнє, — коментує дебют новинки Горден Вагенер, директор з дизайну Daimler Group. — Футуристичний дизайн являє собою емоційну інтеграцію поверхонь і форм. Передня частина з облицюванням радіатора Maybach відповідає принципу інтеграції та надає бренду зовсім нового вигляду. Створюючи нові аеродинамічні позашляхові пропорції, ми цілком переосмислюємо те, як має виглядати розкішний позашляховик майбутнього».

Стиль Mercedes-Maybach EQS Concept характеризує безшовний дизайн: із плавними переходами, без розривів і країв. Фото: Daimler AG

Стиль Mercedes-Maybach EQS Concept характеризує безшовний дизайн: із плавними переходами, без розривів і країв. Фото: Daimler AG

Незважаючи на велетенські габарити, SUV побудований на тій же чисто «електричній» модульній платформі MEA MEA (Modular Electric Architecture), що і серійний Mercedes EQS. Запас ходу кросовера оцінений в 600 кілометрів за стандартом WLTP.

Усі двері позашляховика не тільки обладнані електроприводами, а й цілком автоматизовані — оснащені ручками, що ховаються врівень із кузовними панелями. Вони висуваються лише в разі наближення ключа-брелока, з якого можна дистанційно відчинити й задні двері.

Інтерфейс

Замість звичної приладової панелі у Mercedes-Maybach EQS Concept — система MBUX Hyperscreen, що розкинулася від дверей до дверей. Вона об'єднує під єдиною скляною поверхнею три самостійних екрани — точнісінько як у Mercedes EQS. Але, оскільки покупці майбахів люди більш консервативні, німці відповідним чином перебудували і інтерфейс, і графіку мультимедійної системи.

Точкою відліку для інтер'єру Mercedes-Maybach EQS Concept стала система MBUX Hyperscreen, що розкинулася від дверей до дверей. Фото: Daimler AG

Точкою відліку для інтер'єру Mercedes-Maybach EQS Concept стала система MBUX Hyperscreen, що розкинулася від дверей до дверей. Фото: Daimler AG

Завдяки адаптивному програмному забезпеченню із штучним інтелектом система MBUX підлаштовується під користувача. Вона вносить персональні пропозиції як щодо численних інформаційно-розважальних функцій, так і щодо функцій керування автомобілем і підвищення комфорту. За допомогою так званого нульового рівня найбільш важливі програми завжди пропонуються ситуативно та контекстуально на верхньому рівні в полі зору — без пошуку в підменю. Цікава деталь: якщо камера в салоні виявляє, що водій дивиться на дисплей пасажира, то електроніка автоматично затемнює екран із певним контентом.

Інтер'єр

Усе інше в салоні — тонісінько як у китайського Vision Mercedes-Maybach Ultimate Luxury: багато білосніжної шкіри та дерев'яних панелей із рояльним лаком, дизайнерський текстиль і підлогове покриття зі штучного хутра.

Оскільки принципово всі майбахи — автомобілі не для водія, а для пасажира, задній частині салону приділено настільки ж багато уваги. Замість тримісного дивана там два персональних сидіння від Maybach S-класу, розділених консоллю з вазоном для квітів. У ній, на вибір замовника, може бути сейф, х'юмідор, холодильник, ящик для фужерів або розкладні столики. Крісла, що більше нагадують отоманки в салонах першого класу трансконтинентальних аеробусів, оснащені величезним набором регулювань, зокрема функціями масажу.

Елементи інтер'єру, вкриті білим рояльним лаком, матеріалами кольору «морської синій» і пілястрами кольору рожевого золота покликані створити атмосферу розкоші, як на висококласній яхті.

«Багато клієнтів Mercedes-Maybach тісно пов'язані з цифровими технологіями та висувають найвищі вимоги до наших цифрових рішень, — вважає Брітта Зегер, член правління Daimler AG і Mercedes-Benz AG, керівник департаменту продажів. — Вони також очікують, що обраний ними бренд відстоюватиме цінності сталого розвитку та нестиме відповідальність за навколишнє середовище. Концепткар Mercedes-Maybach EQS відповідає очікуванням за всіма цими пунктами й уособлює «важкий люкс» у його прогресивному виконанні. Цілком електрична трансмісія стабільно забезпечує не тільки екомобільность, але і новий рівень тиші та відпочинку пасажирам».


Крісла більше нагадують отоманки в салонах першого класу аеробусів. Фото: Daimler AG

Крісла більше нагадують отоманки в салонах першого класу аеробусів. Фото: Daimler AG


Фотогалерея
Mercedes-Maybach EQS Concept. Фото: Daimler AG

Mercedes-Maybach EQS Concept. Фото: Daimler AG

Mercedes-Maybach EQS Concept. Фото: Daimler AG

Mercedes-Maybach EQS Concept. Фото: Daimler AG

Mercedes-Maybach EQS Concept. Фото: Daimler AG

Mercedes-Maybach EQS Concept. Фото: Daimler AG

Mercedes-Maybach EQS Concept. Фото: Daimler AG

Mercedes-Maybach EQS Concept. Фото: Daimler AG

Mercedes-Maybach EQS Concept. Фото: Daimler AG Thumb Mercedes-Maybach EQS Concept. Фото: Daimler AG Thumb Mercedes-Maybach EQS Concept. Фото: Daimler AG Thumb Mercedes-Maybach EQS Concept. Фото: Daimler AG Thumb

Коментарі

CUPRA Formentor: іспанська альтернатива BMW X1, Jaguar I-Pace і Porsche Macan Стиль життя

CUPRA Formentor: іспанська альтернатива BMW X1, Jaguar I-Pace і Porsche Macan

Toп-5 найстильніших електромобілів Огляди авто

Toп-5 найстильніших електромобілів

Б'юті-прогноз. Що буде модно 2020-го Особиста думка

Б'юті-прогноз. Що буде модно 2020-го

Ганна Пасічник
Ганна Пасічник
beauty-дослідник