Facebook Pixel

Girard-Perregaux, Breitling і TAG Heuer випустили хронографи на честь культових спорткарів

Мода

Автомобільні виробники і годинникові мануфактури співпрацюють з того моменту, як годинники навчилися вимірювати не тільки час, а й швидкість — тобто з початку минулого століття. Але тільки зараз для «автомобільних годинників» настав золотий вік колаборацій.

Girard-Perregaux Tourbillon with Three Flying Bridges — Aston Martin Edition

В автомобільно-годинниковому світі Girard-Perregaux більше асоціюється з Ferrari, в той час як Aston Martin — з Jaeger-LeCoultre. Але ніщо не вічне — нещодавно обидва бренди знайшли точки дотику як в мистецтві створювати предмети розкоші, так і в філософії переосмислення своєї багатої спадщини.

Girard-Perregaux Tourbillon with Three Flying Bridges — Aston Martin Edition. Фото: Girard-Perregaux

Girard-Perregaux Tourbillon with Three Flying Bridges — Aston Martin Edition. Фото: Girard-Perregaux

По суті, цей турбійон із рекордно довгою назвою — майстерний триб'ют кишенькових годинників XIX століття. Швейцарці, які працювали з ним, постаралися, з одного боку, зберегти якомога більше кунштюків і стилістичних рішень на зразок особливих технік зачернения і декорування — в чорний пофарбовані навіть стрілки з чистого золота. З іншого — використовувати найпередовіші матеріали та технології обробки. Так, 44-міліметровий корпус виготовлений із унікального за своєю міцністю, легкістю та гіпоалергенністю титанового сплаву Grade 5. Ззовні він покритий алмазоподібним вуглецевим DLC-покриттям.

Фірмова риса мануфактури — три моста, що «ширяють» периметром — так само виготовлена з титану. Який тут зв'язок із Aston Martin? Саме ці матеріали британці широко використовують при будівництві гоночних моделей. Ще б пак, адже титанова руда була виявлена на батьківщині бренду священником Вільямом Грегором. Причому саме в 1791-му, в рік заснування мануфактури GP.

Хоча останнім часом її годинникарі щільно зайнялися скелетоном (чого тільки варті безбезельні Neo-Bridges і Neo-Tourbillon), тепер вони перевершили самі себе. Здається, що калібр, який зазвичай кріпиться до платини, немов левітує всередині корпусу. Домогтися такого ефекту вдалося завдяки унікальному компоновочному рішенню, яке в автомобільному світі має назву cab-forward. Насправді швейцарці висунули механізм на передній план, створивши ілюзію відсутності основної платини.

Girard-Perregaux Tourbillon with Three Flying Bridges — Aston Martin Edition. Фото: Girard-Perregaux

Girard-Perregaux Tourbillon with Three Flying Bridges — Aston Martin Edition. Фото: Girard-Perregaux

У цій моделі унікальний навіть ремінець. Точніше, обидва. Перший виконаний зі шкіри алігатора з потрійною застібкою, що розкладається, з того ж титану з DLC-покриттям. Запасний — із телячої шкіри з інноваційною каучуковою вставкою Rubber Alloy з додаванням білого золота, з якого виконаний і мікроротор. Так-так, GP використовували механізм GP09400-1683 з автоподзаводом. Турбійон (99296-21-001-BA6A) буде випущений обмеженою серією в 18 екземплярів за ціною CHF129,1 тис. (3,81 млн грн).

Breitling Premier B21 Chronograph Tourbillon 42 Bentley Limited Edition

Автомобільний світ у неоплатному боргу перед Леоном Брайтлінгом. Ще на початку автомобілізації, коли конструктори ще не знали, наскільки динамічними вийшли їхні утвори, він запатентував кишеньковий годинник із функцією тахіметра, здатний виміряти швидкість у межах 15-150 км/год. Після чого продукція мануфактури з Гренхена надовго оселилася на приладових панелях спортивних і представницьких автомобілів, власники яких найбільше на світі цінували час.

Breitling Premier B21 Chronograph Tourbillon 42 Bentley Limited Edition. Фото: Breitling

Breitling Premier B21 Chronograph Tourbillon 42 Bentley Limited Edition. Фото: Breitling

Але найзнаковіше автомобільне замовлення отримали вже спадкоємці Леона Брайтлінга — наприкінці 90-х до них звернулися з Крю. Компанія Bentley тільки-тільки пережила болісний розрив із Rolls-Royce, з яким була одним цілим 69 років. Для їхньої першої «незалежної» моделі — суперкара Continental GT — потрібен був хронограф, який прикрасив би панель приладів. І британці настільки залишилися задоволені роботою Breitling, що незабаром звичайний для галузі маркетинговий хід переріс на повноцінну співпрацю. Неодноразово пролонговану на втіху обох сторін і що стала прецедентом — цілих 19 років.

Лебедина пісня колаборації — модель Premier B21 Chronograph Tourbillon 42 Bentley Limited Edition. Як випливає з назви, триб'ютом довоєнної лінійки Premier став «лімітований» хронограф у 42-міліметровому корпусі, ускладнений турбійоном.

Breitling Premier B21 Chronograph Tourbillon 42 Bentley Limited Edition. Фото: Breitling

Breitling Premier B21 Chronograph Tourbillon 42 Bentley Limited Edition. Фото: Breitling

Незвичайний колір циферблата — один із відтінків культового відтінку British Racing Green, в який фарбувалися довоєнні «леманівські» Bentley. В обрамленні корпусу з 18-каратного червоного золота і шоколадного ремінця зі шкіри алігатора Premier B21 Chronograph Tourbillon 42 Bentley Limited Edition виглядає дійсно вінтажно.

Задня кришка з сапфірового скла демонструє механізм Breitling Manufacture Caliber B21 з ротором з 22-каратного золота. Калібр сертифікований швейцарським інститутом хронометрії COSC і гарантує запас ходу щонайменше 55 годин. Premier B21 Chronograph Tourbillon 42 Bentley Limited Edition (референс RB21201A1L1P1) буде зібраний обмеженою партією в 25 екземплярів за ціною 49 тис. євро.

Breitling Premier B21 Chronograph Tourbillon 42 Bentley Limited Edition. Фото: Breitling

Breitling Premier B21 Chronograph Tourbillon 42 Bentley Limited Edition. Фото: Breitling

TAG Heuer Carrera Porsche Chronograph

У бренда Porsche унікальна позиція не тільки в автомобільному, а й в годинниковому світі. Шанувальники напевно чули за однойменну мануфактуру, що має безпосередній стосунок до штутгартських спорткарів — вона виросла з підрозділу Porsche Design. Який, зі свого боку, виконував замовлення для безлічі годинникових брендів. Більш того, з минулого року відділ Porsche Exclusive Manufaktur, що займається персоналізацією, запропонував клієнтам привести їхні годинники (все одно яких марок) в естетичну відповідність зі своїми автомобілями Porsche.

tag-heuer-carrera-porsche-chronograph-2021i.jpg

І сама головна компанія вже давно і плідно співпрацює з годинниковими брендами. Завершивши чергову колаборацію (з Chopard), в цьому році Porsche відновив співробітництво зі своїм давнім партнером — мануфактурою TAG Heuer. Колись швейцарці не просто виступали спонсорами швабської команди, а й її технічними партнерами, розробивши для Porsche Motorspport унікальне хронометричне обладнання.

Першим продуктом у рамках нової колаборації стане лінійка TAG Heuer Carrera Porsche Chronograph, натхнена якраз славним гоночним минулим обох брендів. Унікальний збіг — незалежно один від одного вони стали використовувати однакову назву Carrera для своїх флагманських продуктів. Первістком стала модель в корпусі діаметром 44 мм із джерелом відсилань до автоспортивної тематики — починаючи від прострочки шкіряного ремінця, як у сидінь цивільних Cayenne і закінчуючи ланками браслета у формі силуетів гоночних 911. Але її головна фішка — зернистий 3D-циферблат, що напрочуд точно повторює фактуру асфальту на гоночній трасі. Стиль арабських чисел скопійований із приладових шкал штутгартських спорткарів, а напис Porsche на керамічному безеле виконаний тою самою фірмовою фарбою, що використовується при їх фарбуванні.

Крізь тильну кришку сапфірового скла можна милуватися хитросплетіннями мануфактурного механізму Heuer 02, ротор якого виконаний у вигляді класичного 3-спицевого керма Porsche 911. У калібра вражаючий 80-годинний запас ходу. Тобто навіть через щонайменше три дні користування іншими годинниками Porsche Chronograph все ще буде «на ходу».

Хоча серії наданий статус Special Edition, це не лімітована серія — кількість екземплярів необмежена. Заявлена вартість хронографа (CBN2A1F.FC6492) на сталевому браслеті — $6,050, на ремінці з телячої шкіри — $5,850.

TAG Heuer Carrera Porsche Chronograph 2021. Фото: TAG Heuer

TAG Heuer Carrera Porsche Chronograph 2021. Фото: TAG Heuer


Як пройшов гольф турнір Lujo Golf Trophy Події

Як пройшов гольф турнір Lujo Golf Trophy

Іван Пеклін вдало дебютував на Bentley Continental GT3 у змаганнях International GT Open Події

Іван Пеклін вдало дебютував на Bentley Continental GT3 у змаганнях International GT Open

Bentley Flying Spur Hybrid: останній бензиновий седан бренду Життя

Bentley Flying Spur Hybrid: останній бензиновий седан бренду